Hejsa, allesammen.
Jeg er løbet ind i et problem. Jeg har brug for at kunne køre opdateringer på et kørende system, hvor der eventuelt skal oprettes helt nye filer, via php.
Safe Mode er slået til, og det har jeg ingen mulighed for at gøre noget ved, og ny host er desværre også udelukket.
Jeg har, sjovt nok, mulighed for at hente hele filen (I dette tilfælde en zip-fil med alle opdaterede/nye filer i). Kan også åbne den og hente indholdet. Problemet er så at permissions på nye filer - opretter dem med fopen og fylder indhold i - er forkerte. Dvs. jeg kan ikke eksekvere dem bagefter, og kan ikke rette permissions på dem.
De filer der i forvejen er på serveren (uploadet på regulær vis via ftp-client) giver ingen problemer.
Er der nogen der har gode forslag til hvordan jeg håndterer opdateringer, hvor der skal være plads til at nye filer oprettes via php? Jeg havde selv overvejet at have en bunke dummy-filer liggende, som så kan flyttes, stadig med originale permissions, men det virker som en lidt klumpet (og ikke særlig fremtidssikret) løsning.
På forhånd tak
Indlæg senest redigeret d. 23.08.2007 10:40 af Bruger #12356