SPILLER DU MUSIK/SKRIVER SANGE? KIG HER

Tags:    diverse

Hej, Jeg er ved at lave en forum. Min plan er at lave et forum hvor folk kan komme og publisere deres sange/tekster, og udveksle ord med hinanden, angående deres musik, og evt. hjælpe hinanden.
Oven i købet er planen så at folk som har med publisering af musikkere osv. at gøre, vil finde folk på det forum, og evt. gøre lidt ud af dem, altså skaffe dem en kontrakt.

Formålet med dig:

Du skal være fleksibel til at hjælpe til på forummet.
Du skal gerne kende lidt til support.
Du skal være over 18 år, og vil arbejde gratis.
'OBS. Det er kun et fritids aktivitet.'
Du skal kunne skrive tydeligt og rent Dansk, uden for mange stavefejl.

Bonus:
Jeg vil tilføje et 'donate' link til siden, hvor folk kan donere penge til at betale hostingen af hjemmesiden, alt overskyddende vil blive delt mellem de frivillige arbejdere på forummet, det vil sige jer og IKKE mig :) det betyder at du næsten sikker på at få en lille sjat penge ud af det, hvis der bliver overskud.

Lige pt. søger jeg mellem 2 og 4 frivillige arbejdere til at hjælpe på forummet.

Kontakt:
Hvis dette lige er sagen for dig, bedes du sende en mail til d4rksw4rm@hotmail.com, hvor du beskriver dig selv + vedhæfter et profil billede hvor hele ansigtet vises. Dertil bedes du vedlægge en lille tekst om hvorfor det netop er dig jeg skal bruge til mit forum.

Facts:
Domænet vil formentelig komme til at hedde ' Music4dummies.dk '

Mvh. Christian Overgaard

Indlæg senest redigeret d. 22.08.2007 20:35 af Bruger #11363
Hvilke krav stilles der?

Indlæg senest redigeret d. 22.08.2007 21:03 af Bruger #6559
Hvilke krav stilles der?

Faktisk, på en måde ja :) Altså, det jeg faktisk mangler er folk som kan hjælpe med support, og evt. oprette nye tråde med forskellige ting + poste tekst i dem.

t