Hjælp til Arto

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej alle sammen .
Er der nogen kloge hoveder der ved hvordan man kan komme på en hjemme side der hedder Arto.dk, Hvis arto's ip er blevet spæret på serveren ? Vi kender kun den hjemme side der hedder nomorefilther.com, men der bliver hjemmeside ikkh vist ordenlig, så ville bare liqe høre om der var nogen af jeq der kendte en måde man kunne snyde servern på eller sådan noget ???

13 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm, der er vel en grund til, Arto har bannet dig. Er du endnu en af de der latterlige spammere, der tilbringer mere af sit liv foran computeren, end ude i den virkelige verden?

(Det var ikke for at lyde offensiv eller dømmende, jeg kan bare ikke lide spammere. Men der er selvfølgelig heller ingen der siger, du er sådan en.)

Men altså, der er helt sikkert en god grund til du er bannet, så jeg håber ikke du får hjælp ;)

Hey Martin,
du kan køre igennem en proxy. Der findes massere af gratis brugbare proxyservere derude du kan bruge.

Bare søg på Google :)

Hej alle sammen .
Er der nogen kloge hoveder der ved hvordan man kan komme på en hjemme side der hedder Arto.dk, Hvis arto's ip er blevet spæret på serveren ? Vi kender kun den hjemme side der hedder nomorefilther.com, men der bliver hjemmeside ikkh vist ordenlig, så ville bare liqe høre om der var nogen af jeq der kendte en måde man kunne snyde servern på eller sådan noget ???

Spom det ******* popsprog!
Og hvis nomorefilther.com ikke bliver vist rigtig, så prøv en anden browser.

https.arto.dk virker nogle gange afhænger af hvilken firewall der bliver brugt.. men det er sikkert en sonicwall, og med en dårligt it dims så virker dette :D

proxy servere. (google søg)

sockscap (google søg)
http tunnel (google søg)

så nu har du alt for at kunne surfe på arto uden problemer...

Daniel, det er da en ordentlig omgang vrøvl. Selvfølgelig kan de blokere arto.dk på Firefox. Jeg ser ingen grund til hvorfor de ikke skulle kunne det.

Jeg tror at du misforstår ham, Thomas. Det er ikke ham som er blevet spæret, men Arto.
Det gør de fx på skoler, fordi eleverne bruger for meget tid foran Arto, når de egentlig skulle skrive en opgave.

www.4fun.dk

Ahh, det kan selvfølgelig godt være. Beklager mit indlæg så. Men så er der vel endnu en gang en grund. Måske det, at de surfer på Arto i timerne? ;)

De unge surfer VIRKELIG meget på arto i computertimerne!! Jeg har været fast lærervikar på en skole i to måneder, og jeg var rystet over brugen af arto. Noget andet rystende er at de også er ihærdige brugere af MSN. Disse fritidsredskaber fratager dem automatisk retten til at lære noget, da redskaberne altså trækker al deres opmærksomhed. Dette er dog ikke en gang det værste. Det værste er at det er det første de spørger om, altså om de må gå på arto eller MSN, når timen starter, og man kan let bruge 15 minutter på at opretholde lov, og sprede orden. Jeg snakker her om børn i 2 klasse, som ikke aner hvordan man skjuler ting rigtigt. Jeg kan kun gyse om hvordan problemet vokser de de større klasser!!
Hvis din skole har spærret for hjemmesiden, så har de også en admin, som har nogenlunde styr over trafik. Læser han datatrafikken ordentlig, og ser at en eller anden proxy server bliver kontaktet lige så meget som arto blev, så vil han tjekke op på det. De ældre lærer har ofte ikke forstand på noget som helst, men de har forstand på en ting, og det er børnenes fokus. Kan de mærke at deres fokus er flyttet, så vil de også følge op, og de vil opdage det, selvom de ikke har en disse forstand på computere og deres samvirken.
Er jeres domæne blevet spærret er der sikkert en grund til at den er spærret. Hvad enten domænet er privat, altså det er hjemme ved din mor eller far, eller om det er offentligt, biblioteker, en ungdomsgaard, eller skolen.
Så jeg vil ikke hjælpe dig med dette. Mit indlæg er mest postet som en åbner til alle andre som ikke har prøvet at stå i en undervisningslokale med en hel flok zombier som ikke har andet end arto printet i hovedet :)

Indlæg senest redigeret d. 22.08.2007 18:50 af Bruger #1151
"Spom"?

Martin Slot > Jeg har aldrig selv været vikar, men nu er jeg da i det mindste ikke den eneste med den holdning.

<< < 12 > >>
t