Typo3 PHP MySql

Tags:    php

Hej Udviklere ;o)

Nu har jeg snart store sorte poser under øjnene, af at kigge på cms-systemer på nettet.

Kan man benytte Typo3 til et ret stort website/portal? (over tid vil der være flere tusinde sider, hvor noget skal kunne opdateres på tværs på forskellige niveauer)

Der vil være behov for at man kan generere en del statiske sider af hensyn til performance. Kan Typo håndtere ordentlig performance, hvis der er mange besøgende pr. måned? (over tid måske +1 million )

Er der så mange eksprter i Typo3/PHP/MySql etc., så det kan lade sig gøre, at finde een der kunne være interesseret i et partnerskab ifm. et spændende webprojekt?

http://typo3.com/Feature_list.1243.0.html

Hvis du har tænkt dig at bruge typo3 out-the-box så afhænger det hele af serveren - det samme gælder for alle andre systemer. Om det kan håndtere 1+ mio. brugere. Det kan det hvis din server er konfigureret til at afvikle typo3 for 1+ mio. brugere.

Du kan evt. lave en masse stress-tests for at se om det kan holde til f.eks. 30 (30b * 60min * 24t * 30d < 1+ mio./måned) brugere online samtidig.
Og da du skal have noget at sammenligne med, så find en masse andre systemer at teste - uden at du ændrer serverconfig.

Men hvis det alligevel bliver mål for 1+ mio. brugere er det nok mere et skræddersyet system der skal til.

Hvad angår partnerskab, send mig en mail, hvor du beskriver dit projekt og hvorfor det er spændende.

t