Søger god grafiker til to jobs og evt fremtidig samarbejde

Tags:    grafik webdesign

Hej

Jeg får muligvis snart bestillingen på to jobs. Jeg laver alt programmeringen selv. PHP/MySQL og HTML. Det grafikeren skal lave er som følger,

Menu knapper
Banner/logo
admin knap
admin logo
lister og kanter

Altså alt der kan give en hjemmeside et professionelt præg. Jeg har selv rodet med php og MySQL i mange år, men aldrig design.
De to jobs går ud på at lave en hjemmeside til en tømmer (eller murer!!) og en hunde kennel som også sælger hundemad. Jeg snakker selv med ejerne og får udarbejdet et design, som jeg ved os to kan lave sammen. Altså så vi ikke skal ud på dybt vand.
Jeg håber lidt på at vi kan blive tilknyttet hinanden. Forstået på den måde at vi kan have et samarbejde kørende, da jeg, nogen gange, får bud ind på små hjemmesider. Så et fremtidigt samarbejde kunne være dejligt.
Så derfor søger jeg en moden grafiker, som er punktlig, ved hvad han kan og er med på at prøve sig selv af når der er penge involveret.
Er det dig? Så send mig en mail på slot at sigsys dot dk hvor du beskriver dig selv (alder, lokation, køn, kompentencer osv), og linker til billeder, hjemmesider eller andre produkter som viser at du er i stand til at levere det som jeg mangler.
Prisen for et sådant stykke grafisk arbejde kan vi snakke om indbyrdes.

Indlæg senest redigeret d. 16.08.2007 16:55 af Bruger #1151
Hej Martin,

hvor bor du henne i landet? det meget rart at man bor rimelig tæt. :-)

Er du momsregistreret med dit Sys-firma?

hilsen
Peter

t