RSS reader

Tags:    udvikleren.dk

Jeg vil lige gøre den enkle programmør, designer og dens lig opmærksom på den fremragende reader, Google Reader!! Eneste man behøver er en google konto, og her kommer også andre tjeneste ombord. Du kan få nyheder tæsket i hovedet, MENS du besøger google forsiden. Jeg har personligt altid haft google.dk som startside i mine browsere, og at jeg nu kan udnytte en sådan service, er jeg glad for.
Jeg har derfor lavet flere faner på min iGoogle startside, og jeg kan nu læse udenlandske nyheder, danske nyheder og programmeringsrelateret nyheder. Jeg har sågar lavet en fane med Linux relateret nyheder. Disse nyheder bliver tjekket ofte, og jeg må sige at det er dejligt at jeg nu har en service der er så centraliseret som denne, da jeg altid åbner en browser for at se om der er kommet nye tråde på udvikleren.dk, eller for den sags skyld på comp.std.c++/comp.lang.c++, og nu får jeg svaret med det samme. Dejligt.
Jeg poster denne tråd fordi der er mange der har brokket sig over en RSS reader, ihvertfald som jeg har forstået det + at jeg i længere tid har ledt efter en sådan integration, som iGoogle giver mig.
Jeg håber at andre vil tage det til sig, da det virkelig er en god service.
En blandt mange geniale services som google tilbyder!!

En af de andre gode er bla, netvibes.com - elsker den

t