Simplified Form Errors

Tags:    php

Hej udviklere...

Jeg skal have implementeret dette smarte "system" som adam kalsey har lavet, i min form.

Her forklarer han hvad det går ud på:
http://kalsey.com/2003/07/simplified_form_errors/

Det hele går ud på at jeg er ved at lave en form, som brugeren skal udfylde (hvis der er fejl skal den vise det på siden med det samme, altså som adam kalsey giver et eksempel på), og hvis hele formen er udfyldt korrekt skal de informationer sendes til min email.

Da jeg er nybegynder, tog jeg først fat i hans eksempel for derefter ligeså stille at implementere min egen form.

Jeg er kommet så langt, sammenlignet med hans eksempel, er det meget ens, udover det jeg selv har skrevet (se kommentar i koden)

Fold kodeboks ind/udKode 

Under testen virkede adam kalsey's "system" som det skulle, så det var jeg tilfreds med. Men hvis der ingen fejl var i formen, skal den som sagt, sende informationerne fra formen til min email.

Den formår at sende emailen, men der hvor den udskriver informationerne, er der intet, så jeg får en mail der ser sådan ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Umiddelbart vil jeg mene at det har noget at gøre med rækkefølgen af koden, men hvor det går galt er et stort spørgsmålstegn for mig (nybegynderen)..

Derfor spørger jeg nu jer, der sikkert er en del kvikkere end mig..
Hvor går det galt og hvad kan jeg gøre for at ordne det..

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
No help needed.. Fandt selv ud af det :)

t