Cookie og header information problem

Tags:    php

Hey alle!

Jeg har fundet et lille login system med flere brugere og har selvfølgelig siddet og leget lidt med det for at tilpasse det!

Jeg afprøvede selvfølgelig scriptet før jeg rørte ved selve koderne og der duede den fint, men efter jeg har pillet ved det er den begyndt at skrive nogle fejl!:S

Jeg har ændret det jeg mener, som skal ændre for at det hele passer sammen, men det lader ikke til at virke!
Det skriver den:
Fold kodeboks ind/udKode 

Og her er hele koden:
Fold kodeboks ind/udKode 

Håber nogen kan hjælpe mig?:)

Kan godt være det er mig med har du ikke et for meget ";" i denne sætning:

Fold kodeboks ind/udKode 

Ser det som om der bare bør stå:

Fold kodeboks ind/udKode 

Men prøv ellers og gå systematisk tilbage og se hvad du har ændret!

Hmm da jeg ikke har 100% forstand på PHP skal jeg ikke kunne sige om du har ret eller ej, men det løser ihvertfald ikke problemet:S

Jeg er ikke helt sikker på om det er selve login.php filen som er problemet, men det burde det da være da den skriver:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men jeg har prøvet at erstatte den orginale login.php med den jeg har redigeret, men den skriver stadig det samme:(

Start med at gøre din kode lidt mere overskuelige :P. Ret dine cookies til det her, læg mærke til jeg har fjernet " om TRUE, da det ikke skal være tekst.

Fold kodeboks ind/udKode 

Desuden outputter du tekst inden du skriver ob_start(); Derfor har ob_start absolut ingen betydning.

Indlæg senest redigeret d. 13.08.2007 15:59 af Bruger #3275
Hehe ja som sagt så har jeg ikke selv skrevet scriptet, og da jeg ikke er gennembagt hvad angår PHP, så tør jeg ikke pille mere ved det end nødvendig:P

Jeg har gjorde som du sagde Jonas (Decko), og det fjernede også cookie problemet, men nu står jeg tilbage med den 'header information'!

Fold kodeboks ind/udKode 

Her er hele koden igen
Fold kodeboks ind/udKode 

Forresten: Tak til dem som allerede har hjulpet mig! Dejligt at se folk er hjælpsomme:)

Men jeg har desværre stadig et problem som jeg håber at få rettet op på:)

Indlæg senest redigeret d. 13.08.2007 18:06 af Bruger #7846
Som sagt har outputter du data før den kommer til ob_start. Derfor får du fejlen.

Så du mener jeg skal fjerne ob_start eller hvad er det helt præcis du mener?

Undskylder min manglende forståelse:(

Indlæg senest redigeret d. 13.08.2007 18:10 af Bruger #7846
Uhhhha Jonas! Du er da frelseren ham selv! Jeg løse problemet ved at rykke alt hvad jeg havde over ob_start, under det og vupti så duede det!:)

Mange tak alle sammen!:)

Uhhhha Jonas! Du er da frelseren ham selv! Jeg løse problemet ved at rykke alt hvad jeg havde over ob_start, under det og vupti så duede det!:)

Mange tak alle sammen!:)

Det var præcis det jeg mente :)

t