Udskriv Vector

Tags:    c++

Jeg har i lang tid prøvet at få opgave 19 fra Bertel artikel til at virke, men jeg kan ikke finde ud af hvordan man får udskrevet vectoren.

Min kode er :
Fold kodeboks ind/udKode 

Men jeg kan ikke få det til at virke.

Den originale funktion er :
Fold kodeboks ind/udKode 

Men jeg kan ikke finde ud af hvad der skal være i funktionen Udskriv.

Har googlet omkring, men alt hvad jeg kan finde omhandler int vectorer, mens denne vector lægger alt data ind i en class. En normal vector kan man bare skrive cout << *it << endl; men det fungere ikke med denne. Er der nogen som har et forslag

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I udskriv skal du blot udskrive Navn og Nummer, ca. det modsatte af ReadEntry().

Udskriver det ikke bare
std::string Navn;
unsigned int Nummer;
fra Entry ?

Et andet problem er hvis jeg ændre main til dette
Fold kodeboks ind/udKode 

Så kan jeg sagtens udfylde dem første gang, men når man indtaster Navn får anden gang, og trykker enter, springer den indtastningen af nummer over, og går direkte til entry.Udskriv. Den skriver så ingenting der hvor der skulle stå navn, og det gamle nummer. Det der også undre mig er hvorfor der ikke er to linier da man jo burde havde "skubbet" begge til vectoren, det understøtter dog bare min teori i at det ikke er vectoren som man udskriver.

Jeg forstår ikke:

Udskriver det ikke bare
std::string Navn;
unsigned int Nummer;
fra Entry ?

Må jeg se det komplette program?

Her
Fold kodeboks ind/udKode 

Sidst i afsnit 13 lavede du en template funktion til at læse tal med, brug den til at læse telefon nummeret i stedet for >>

t