Tidsrelateret trådliste

Tags:    udvikleren.dk

Når man går ind på udvikleren, kan man se de nyeste tråde, opstillet i tidsmæssig rækkefølge. En god ting. Dog forsvinde de hurtigt, da der kommer nye hele tiden.

Det jeg godt ville have var et "Forum" hvor alle trådene var stillet op tidsmæssigt.

Jeg vil gerne have lidt respons på denne tråd, således at jeg kan høre om jeg er alene om denne mening eller der er andre der mener det samme...

Venlig hilsen
Jakob S-L

Jeg ved ikke om du har prøvet det, men du kan forsøge at klikke ude i menuen der hedder 'teknologier' og derefter vælge fanen 'forum'.

Jeg ved ikke om du har prøvet det, men du kan forsøge at klikke ude i menuen der hedder 'teknologier' og derefter vælge fanen 'forum'.

Når man gør det kommer der en langfra tidsmæssig opstilling af trådene, og i øvrigt ville jeg have en liste med tråde fra alle foraerne.

Den liste du får inde i forumoversigten under teknologierne, den er tidsmæssigt opstillet. Den er bare opdelt anderledes, sådan at åbne tråde, lukkede tråde, og kommentar tråde(Dem uden points) står hver for sig, istedet for samlet.

Den savner jeg også lidt.

Jeg plejer at bruge udvikleren hver dag, men hvis jeg glipper en dag ville det være dejligt og se hvilke tråde der er forsvundet.

Den savner jeg også lidt.

Jeg plejer at bruge udvikleren hver dag, men hvis jeg glipper en dag ville det være dejligt og se hvilke tråde der er forsvundet.

Det kan du jo stadig hvis du klikker dig ud i kategoriens forum.

Men det giver jo ikke et "overall" view over hvilke tråde der er kommet.

Der er RSS feeds på udvikleren, lav jeres egen parser som passer jeres behov :P

Undskyld min uvidenhed, men jeg har aldrig helt forstået hvad RSS feeds er eller parser for den sags skyld

t