Tags:
udvikleren.dk
hej alle sammen
Når man indlægger en tråd på et forum, er det i listen indledt med et lille spørgsmålstegn der markere at det ikke er blevet besvaret. Men ligeså snart der er en der svarer eller kommenterer spørgsmålet, udskiftes dette spørgsmålstegn med et udråbstegn, der markerer at spørgsmålet er besvaret.
Omtalte udråbstegn kan (ret mig hvis jeg tager fejl) i nogle tilfælde tage interessen fra folk, da de så ikke har mulighed for at hjælpe længere.
Det er dog ikke altid tilfældet, da første svar ikke altid er uddybende nok eller man gerne vil have nogle forskellige synsvinkler på evt. dilemmaer. Derfor mener jeg at udvikleren der har indlagt tråden selv skal bestemme hvornår spørgsmålstegnet skal udskiftes. Så tror jeg der vil være flere der vil kunne få nogle tilfredsstillende svar...
Mange hilsner
Jakob S-L
Personligt har jeg det sådan at jeg kigger på ethvert spørgsmål, hvor titlen lyder som noget jeg ved noget om. Derfor er titlen altid meget vigtig så man ikke bliver "sprunget over" før nogen har set spørgsmålet.
Jeg kigger kun efter hvilket forum tråden ligger i og så om emnet (titlen) lyder interessant eller noget jeg kan svare på. Jeg har aldrig rigtig lagt mærke til de der spg/udråbstegn. Ligger kun mærke til hvis tråden er "lukket"