opdatering vis nettet

Tags:    delphi

jeg vil gerne have mit program til at downloade 2 txt filer.
jeg har fundet ud af at jeg kan downloade filer via "actionlist" hvor der er en urldownload og den virker også fint, men da jeg kun kan tilføje en "action" til hver komponenter og vil gerne have den til downloade 2 filer.

Det skal lige siges at jeg har delphi 7 personal så jeg har ikke alle de der internet komponenter.



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg vil gerne have mit program til at downloade 2 txt filer.
jeg har fundet ud af at jeg kan downloade filer via "actionlist" hvor der er en urldownload og den virker også fint, men da jeg kun kan tilføje en "action" til hver komponenter og vil gerne have den til downloade 2 filer.

Det skal lige siges at jeg har delphi 7 personal så jeg har ikke alle de der internet komponenter.


Her er en komponent til det: http://www.appcontrols.com/cgi-bin/download.cgi?AutoUpgraderPro

Med venlig hilsen
Frede_Manden



jeg vil gerne have mit program til at downloade 2 txt filer.
jeg har fundet ud af at jeg kan downloade filer via "actionlist" hvor der er en urldownload og den virker også fint, men da jeg kun kan tilføje en "action" til hver komponenter og vil gerne have den til downloade 2 filer.

Det skal lige siges at jeg har delphi 7 personal så jeg har ikke alle de der internet komponenter.


Her er en demo: http://www.appcontrols.com/download/exe/AutoUpgraderProDemo.exe

Med venlig hilsen
Frede_Manden



ok jeg har nu installeret den, men jeg ved ikke hvordan jeg for det til at virke. jeg har indtastet url'en og alle de andre ting. men hvordan tilføjer jeg den til en "button"

en anden ting, det er jo en demo, der er ikke 30 use time eller noget i den sti vel?? så vidt jeg forstod fra read me filen så kan jeg bruge den gratis så længe jeg ikke sælger programet.



ok jeg har nu installeret den, men jeg ved ikke hvordan jeg for det til at virke. jeg har indtastet url'en og alle de andre ting. men hvordan tilføjer jeg den til en "button"

en anden ting, det er jo en demo, der er ikke 30 use time eller noget i den sti vel?? så vidt jeg forstod fra read me filen så kan jeg bruge den gratis så længe jeg ikke sælger programet.


Der kommer en dialogbox hver gang du køre et program med det komponent i. Det er ret irriterende, så jeg forslår at du bruger et andet komponent, (jeg har ik noget)



ok jeg har nu installeret den, men jeg ved ikke hvordan jeg for det til at virke. jeg har indtastet url'en og alle de andre ting. men hvordan tilføjer jeg den til en "button"

en anden ting, det er jo en demo, der er ikke 30 use time eller noget i den sti vel?? så vidt jeg forstod fra read me filen så kan jeg bruge den gratis så længe jeg ikke sælger programet.


Så er den vel gratis.... kender du da ikke delphi? Du går op og tilføjer en button!

Med venlig hilsen
Frede_Manden



den der dialogbox er så irriterende, den kan jeg ikke bruge.

er der nogle der har en bedere komponent?

kan man ikke tilføje 2 "action" til en button??

eller bruge noget kode??



den der dialogbox er så irriterende, den kan jeg ikke bruge.

er der nogle der har en bedere komponent?

kan man ikke tilføje 2 "action" til en button??

eller bruge noget kode??


Den er da fin nok..

Med venlig hilsen
Frede_Manden



ok jeg har nu installeret den, men jeg ved ikke hvordan jeg for det til at virke. jeg har indtastet url'en og alle de andre ting. men hvordan tilføjer jeg den til en "button"

en anden ting, det er jo en demo, der er ikke 30 use time eller noget i den sti vel?? så vidt jeg forstod fra read me filen så kan jeg bruge den gratis så længe jeg ikke sælger programet.





t