Hjælllp! Trådløse icon "computer" nede i process linjen er gone

Tags:    diverse

Hjæææælllllpppp!

Hejsa.

Igår downloadede jeg "AV VCS 3.0" (et program der laver din stemme om). Så efter jeg havde brugt det lidt, forsvandt mit trådløse internet. Nede i process linjen, plejer der jo altid at være et lille icon af en computer. Når du højer klikker på den kan du vælge "deaktiver" "status" "reparer" og noget andet. Den er forsvundet, og jeg kan ikke gå ind i "start" og så vælg: "Opret forbindelse til:" fordi der er den også væk. Alt er helt væk. Kan ingen ting gøre.. Hvad skal jeg ? Skal jeg downloade en driver eller sådan noget?..

(det er meget vigtig at jeg får hjælp hurtigst muligt, fordi jeg skal sætte en ny flash hjemmeside op idag, da hun holder udstilling meget snart!)

Taak, håber jeg får svar idag! ;)

p.s. jeg kan ikke ringe til dell fordi de har lukket!
Jeg bruger en DELL DimensionTM 9200

Hey Mattias,
bruger du XP:
prøv at gå ind i Kontrol panel -> System -> Enhedshåndtering
Find så dit trådløse netværkskort og se om det er der. Formenligt vil det have et gult udråbstegn eller en rød cirkel over ikonet.

Hvis du højreklikker og vælger "egenskaber" vil der muligvis stå en meddelelse fra Windows om hvad der er galt.

Hvis du ikke lige selv kan finde løsningen, så skriv meddelelsen her =)

hmmm...

Heres the problem :P

Ja jeg bruger XP. Men min computer er gået i stykker sådan så den ikke giver strøm til mit netværks kort, så jeg har sådan en dårlig USB WIRELESS ting som giver mig internet.. Det har virket fint indtil nu.. Og nu hvor jeg bruger den usb, hvad tror du så den hedder i enhedshånttering? Jeg haar nemlig før været inde i enhedshåndtering, men kunne ikke rigig se noget... hmmm :S

Hej igen.

Har lige været oppe og tjekke.. Jeg var inde under "Network adapters" der er kun én fil, som virker korrekt, men det er LAN FORBINDELSE. Og mit wireless duer, jeg tror kun det har noget med computeren af gøre. Wireless iconet er der ihvertflad...
Måske jeg skal installerer en driver?

t