Hej Udvikleren
Jeg ved sgu ikke om det var klogt at poste mit spørgsmål her, men Udvikleren.dk er det site jeg synes er mest aktivt, velviden og seriøst, så jeg prøver sgu lykken her.. Ellers bare slet/flyt eller et eller andet, mit spørgsmål..
Nå, men til spørgsmålet, som jeg håber en eller anden kender svaret på.. sikkert ikke et i har hørt før:
Jeg er ret ny til PHP og alt det... jeg fik dog stablet et site på benene, med næsten 100 besøgende pr. dag, selvom man ikke engang kunne oprette en bruger endnu! Opbakningen til min ide var godt modtaget, så der var hele tiden nogle der kiggede hvornår man kunne oprette bruger.. Et fansite til Travian.dk var ideen.. Nå, men det handler det sådan set ikke så meget om..
Men da jeg næsten var klar til at lancere siden, fik min far en faktura (Ja, jeg er selv kun 13 år, så min far stod egentlig for det med pengene.
), som var urimelig synes han.. Beløbet passede SLET ikke.. efter et par måneder med en server plads på 12 kr./måned kom der en regning på 450.. Så han nægtede at betale, så jeg mistede mine filer.. Har spurgt om at få dem tilbage, men jeg kan først få dem af min host når jeg har betalt fakturen´, og det har min far/jeg ikke tænkt mig!....
Men.. kan han godt holde mine filer tilbage? Er det lovligt? Jeg står jo selv for dem, har lavet dem 100% selv.. kan han så godt det, fordi han ejer serveren? Det er et lille privat hosting firma... Tvivler nu på at jeg har 'loven' på min side... Men håber på en af jer ved det, så jeg evt. kunne få mine filer tilbage igen..
Var det overhovedet til at forstå?
MVH
Killera
Indlæg senest redigeret d. 28.07.2007 14:22 af Bruger #11195