Online backup

Tags:    diverse

Hvad kan udvikeren.dk's brugere forslå af Online backup, som fx. www.saveme.dk/

Hvem skal man bruge ? og hvorfor ?

Indlæg senest redigeret d. 27.07.2007 19:08 af Bruger #10441
Jeg foreslår ScanNet. Det gør jeg fordi jeg ved deres service er i højsæde og at de altid er til at snakke med. Det eneste er de er lidt dyrere end andre steder. www.ScanNet.dk

Har set prisen hos scanNet.dk
Lidt dyrt :roll:
I forhold til saveme.dk

saveme.dk - 10 GB for 110 kroner om måneden

scannet.dk - 10 GB for 329 kroner om måneden

Indlæg senest redigeret d. 27.07.2007 22:42 af Bruger #10441
Jeg bruger bare genskrivbare dvd'er som jeg så opdaterer en gang imellem. Er selvfølgelig ikke helt så nemt, men til gengæld skal du ikke uploade en hel masse som jo tager en del tid.

Indlæg senest redigeret d. 27.07.2007 22:42 af Bruger #3275
Jonas << det er da dumt at tage backup på en dvd, er det ikke? Altså er de ikke mere sårbare overfor skade?
jimmi andi << jeg har ofret lidt mere, dog et engangsbeløb, og erhvervet mig en ekstern harddisk til mine backups. Det er let og dejligt. Den er på 500 gb, så der er plads til mange dages backup.

Martin: jo de er en smule sårbare over for skader, men som sagt tjekker jeg dem jo en gang imellem og har ikke haft nogle problemer indtil nu, det med en ekstern harddisk er også en meget god løsning, desværre har jeg bare problemer med eksterne harddiske og min pc, så den løsning fungerer ikke for mig.

Genskrivbare dvd'er og ekstern harddisk er en god ide, Men kan ikke bruges hvis man få vandskade eller bandskade i huset.

Derfor virker online backup, som en god ide !

Men hvem skal jeg bruge ? ?

hvor tit får man lige vandskade eller brandskade xD

hvor tit får man lige vandskade eller brandskade xD

Du kan få 5Gb for 50 kr. om måneden ved mig

support@privir.dk

Har fundt en god løsning.
Jeg har købt bullguard internet security for 399 kr. Så har jeg også 1000 mb online backup. ;)

t