Web-integrator

Tags:    php

Hej jeg ville høre jeres mening om uddannelsen om den er god hvis i har prøvet den eller om i ikke lærte ret meget.. og hvorn lære mange de forskellige ting er det en lærer som står og snakker eller får man papire hvor det hele står på eller hvorn er det ?

Jeg har en god veninde der går der nu, og har gået der et års tid efterhånden.

Der er for få lærere, og de har dårlige arbejdsforhold, hvilket går stærkt ud over undervisningen, der faktisk i store omgange er tæt på ikke-eksisterende, grundet førnævnte.

Hvad man lærer på uddannelsen er ikke mere end hvad de fleste herinde på Udvikleren.dk har formået at lære af sig selv i løbet af måske lidt længere tid end det tager på uddannelsen.

Når du har taget uddannelsen kan du i praksis ikke bruge den til særligt meget/noget som helst -- allerhøjest som noget personlig ballast så du har et fundament at læse videre fra, hvilket dog kan være en yderst god ting hvis man ikke har andet.

okay :) tak men det med lærerne det er jo forskelligt fra skole til skole.. men har hun lært noget ? og ved du hvorn undervisningen er ? skal man selv sidde og søge rundt på nettet og læse sig frem til tingene?

Jeg mener at på Roskilde Tekniske Skole skulle de meget gerne blive undervist i .NET af en nogenlunde engageret lærer.
Han er endda så engageret at han underviser i 3 lags modellen, plus andre lettere avanceret ting.

Men som Per nævner er det generelt set basis viden som man bliver fortalt og der er ingen teori bag.
Og jeg vil næsten tro, at du uanset hvad, kommer til at skulle søge nettet tyndt for at læse dig frem. Men MSDN og PHP.net er jo fantastiske opslagsværker. ;)

Må jeg foreslå dig at kigge nærmere på datamatiker studiet. Mit indtryk, da jeg har været på teknisk skole (Undskyld Poul) at underviserne ikke er særligt dygtige til at lære fra sig. Samtidigt mener jeg at teknisk skole BESTEMT ikke er et sted at lære noget som helst programmeringsorienteret.

Jeg har ikke orket at orientere mig om hvad Webintegrator går ud på, men navnet siger mig at det har noget med programmering at gøre. Og så er teknisk skole bestemt ikke stedet.

Jeg vil ikke sige hvor jeg går af mange grunde.
Men jeg har lige taget det fælles grundforløb for den web-integrator og digital medie, som man skal for at komme videre.
Jeg har INTET lært. af lærene, de kan ikke finde ud af at lære fra sig, overhovedet. jeg er glad for at jeg kan noget i forvejen, de forvirrede stakler der gerne vil være god inde for faget, men ikke aner en disse. har ingen chance for at komme ordenlig videre..

MEN MEN MEN!

undervurdér ikke indlæringen i at sidde og teste/skændes/afprøve/udforske kodning med en på dit eget niveau eller lidt højere.

Jeg har lært meget allerede af min kamerat, hvilket ligeså meget er noget jeg har lært mig selv. Men det at sidde med en og diskutere det giver virkelig fra sig.

t