Nu laver jeg ikke mange hjemmesider. Gik jeg fra for 4 år siden, og der er åbenbart sket meget i denne verden siden. FF og IE kan ihvertfald ikke enes. Jeg har følgende kode som jeg eksperminterer lidt med
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="100%" height="100px">
<tr>
<td onmouseover="this.style.backgroundColor='#00CCCC'; " onmouseout="this.style.backgroundColor='white';" width="70px" align="center"><a href="index.php?p=1&lang=<?php print $_GET[lang]; ?>"><?php print("$menu_array[0]");?></a></td>
<td onmouseover="this.style.backgroundColor='#00CCCC'; " onmouseout="this.style.backgroundColor='white';" width="70px"><center><a href="index.php?p=2&lang=<?php print $_GET[lang]; ?>"><?php print("$menu_array[1]");?></a></center></td>
<td onmouseover="this.style.backgroundColor='#00CCCC'; " onmouseout="this.style.backgroundColor='white';" width="70px"><center><a href="index.php?p=3&lang=<?php print $_GET[lang]; ?>"><?php print("$menu_array[2]");?></a></center></td>
<td onmouseover="this.style.backgroundColor='#00CCCC'; " onmouseout="this.style.backgroundColor='white';" width="70px"><center><a href="index.php?p=4&lang=<?php print $_GET[lang]; ?>"><?php print("$menu_array[3]");?></a></center></td>
<td onmouseover="this.style.backgroundColor='#00CCCC'; " onmouseout="this.style.backgroundColor='white';" width="70px"><center><a href="index.php?p=5&lang=<?php print $_GET[lang]; ?>"><?php print("$menu_array[4]");?></a></center></td>
</tr>
</table>
Som I kan se er det lidt slamkode fra min side, nok om det. Det jeg ikke kan få til at virke i IE er min align af mit link. Jeg har prøvet med en <center></center>, som I kan se i min 2,3,4 og 5 boks og en align="center" i min første boks, men lige meget virker det i IE. Mit link bliver ikke sat til center i IE, dog virker det udemærket med Gecko og FF
En der lige kan give mig et hint?
På forhånd tak,
Martin Slot
Indlæg senest redigeret d. 19.07.2007 00:27 af Bruger #1151