Min kedelige hjemmeside...!

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej alle sammen...!

Jeg er så sådan en totalt nederen person, der ikke rigtig kan finde ud af noget af alt det her hjemmeside-halløj!

Det jeg gerne vil, er at vide om nogen af alle jer genier her inde, kan hjælpe en dødelig, som mig, med at "lave" en chat; dvs. få fat i en chat, som jeg kan bruge på min hjemmeside (www.depp-world.dk)?

Det skal bare være en fuldkommen simpel chat, jeg kan sætte ind.

Mig og min ven, Katja, der har lavet denne side, vil ufatteligt gerne have en chat, men alle de forskellige udgaver vi har fundet rundt omkring på nettet til at sætte direkte ind, fungerer ikke rigtig på vores hjemmeside.
Det er en PHP Fusion hjemmeside, af den allernemmeste slags (ja, jeg har i hvert fald ikke brugt nogen vildt avancerede koder derinde! xD)

Og så ville vi forresten gerne høre, om der er nogen genier herinde der kan lave et tema til den slags hjemmeside? Vi vil nemlig utroligt gerne have et tema der passer til emnet på vores hjemmeside - noget så kedeligt som Johnny Depp. Det kunne jo, for eksempel, være noget med nogle billeder af ham øverst i banneret og sådan.

Jeg kan selv godt finde ud af at bruge Photoshop, til at lave bannere, men ikke lige noget af det mest avancerede (slet ikke når man ser på den klamme udgave af photoshop jeg har!)

Det er kun noget vi beder nogen om, der synes de har tiden til at gøre det i overskud, og ellers bare lyst!

M.V.H.

Tania

Min msn er ai-nat@hotmail.com

Jeg kan godt finde ud af at bruge PHP fusion systemet, men jeg kan ikke finde ud af at programmere noget selv..! Og jeg kan ikke finde ud af at integrere noget i systemet selv -.-'

The Freak> Og jeg ved ikkke hvad alle de sjove ord du bruger er/betyder :P Syntaksen o.O!!

<< < 12 > >>
t