Øv han ødelage serveren is 1.6

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
ØV :(:(:(:(:(:( :( :( :(

En fyr. Sagde til mig at han gerne ville hjælpe mig med min server og alt muligt. Vi var gode venner og jeg brugte alle mine lommepenge på 2 servere, hjemmeside og voice server. Idag slettet han alt, og kaldte mig meget grimme ting. Jeg havde behandlet ham ovenligt og kaldt ham mate, og forstådet hvis han ikke lige havde tid til at hjælpe med serveren.. Han kaldte mig meget grimme ting og kaldte min mor meget grimme ting også. Han slettet alt, og det gik lige så godt.. Der var mange players på serveren..
Jeg blevet meget ked af det, da jeg ellers var glad over at solen skinnede og det hele bare var dejligt... Han var iskold... Nu ville jeg bare høre om der var nogen der måske havde lyst til at hjælpe mig med en CS server, og få gjort alle tingene godt igen. Og så måske blive admin osv. Hvis i altså har lyst til det. Jeg stoler på jer, da det er ovenlige mennensker her på udvikleren.dk. Jeg ville også blive glad for hvis i ellers bare gad at vise mig hvordan jeg installerer addons og plugins som AMX eller ATAC, så kan jeg nemlig selv gøre diversse ting...

Er der nogen her jeg kan stole på? og som har lyst til at hjælpe mig?.. Jeg skal kun have hjælp til den ene server hostet på www.gameserveres.com.. AMX er installeret..

Mvh

Mattias Fjellvang
- 12 år.

Er du sikker på at ham fyren findes? :S

Ja.. hans email er : youngmitch@msn.com

Ved ikke med hans steam id, men man kan tilføje ham via hans email...

Hvorfor skulle jeg lyve=..

Tror nu ikke at Kasper mente at du løj, men derimod at gutten udgav sig for at være en anden.

Ok... Men er der ikke nok nogen der vil vise mig hvordan man installere mods som AMX eller ATAC? PLease tak!

Nej, jeg mente ikke du løj!

Men man hører jo så meget..

Hey Mattias,
det er godt nok nogle år siden jeg har gjort det sidst, men vil da gerne prøve at hjælpe så godt som muligt :)

Du kan altid få hjælp her. Det er jo det vi er her for ;)

Hvis du er interresseret i en dansk udgiver, så er der CS-hosting.dk, de har alle mods lagt ind, og så skal du kun manage via weblogin.

Sådan en idiot!

Det kan man da ikke tillade sig at gøre!

Var det en af dine venner, eller var det bare en du havde fundet over nettet, til at hjælpe dig.?

For hvis det bare er en over nettet tænker jeg også det samme som The-Freak..

Jeg vil gerne prøve at hjælpe så godt jeg kan, selvom det nu er CSS servere og Ventrilo der er mit område ;)

Har en enkelt gang sat en 1,6 server op, men det er ved at være noget tid siden ;)

Hejsa alle sammen!

Jeg er utrolig glad for at i gider at hjælpe mig. Det er virkelig en stor støtte i giver mig! Tusind tak! Altså.

I kan jo begge to starte med at tilføje mig til msn (mattias@fjellvang.dk) så snakker vi videre der. Det er jo svært at vælge hvem af jer jeg skal bruge. Men det kan vi jo snakke om på msn :-)... Jeg vælger jo måske nok den som der har mest forstdan på det, og er frivillig til at ændre lidt hist og her engang i mellem.. Men ellers kan jeg jo bare få hjælp fra jer begge :-) det er jo også en ide. Og lige meget hvad bliver i nok begge to adminer, fordi i tilbød at hjælpe mig :-) det er virkelig en står hjælp! Tak!

<< < 12 > >>
t