ØV
En fyr. Sagde til mig at han gerne ville hjælpe mig med min server og alt muligt. Vi var gode venner og jeg brugte alle mine lommepenge på 2 servere, hjemmeside og voice server. Idag slettet han alt, og kaldte mig meget grimme ting. Jeg havde behandlet ham ovenligt og kaldt ham mate, og forstådet hvis han ikke lige havde tid til at hjælpe med serveren.. Han kaldte mig meget grimme ting og kaldte min mor meget grimme ting også. Han slettet alt, og det gik lige så godt.. Der var mange players på serveren..
Jeg blevet meget ked af det, da jeg ellers var glad over at solen skinnede og det hele bare var dejligt... Han var iskold... Nu ville jeg bare høre om der var nogen der måske havde lyst til at hjælpe mig med en CS server, og få gjort alle tingene godt igen. Og så måske blive admin osv. Hvis i altså har lyst til det. Jeg stoler på jer, da det er ovenlige mennensker her på udvikleren.dk. Jeg ville også blive glad for hvis i ellers bare gad at vise mig hvordan jeg installerer addons og plugins som AMX eller ATAC, så kan jeg nemlig selv gøre diversse ting...
Er der nogen her jeg kan stole på? og som har lyst til at hjælpe mig?.. Jeg skal kun have hjælp til den ene server hostet på www.gameserveres.com.. AMX er installeret..
Mvh
Mattias Fjellvang
- 12 år.