simpelt fjernelse af punktopstilling

Tags:    asp

hey ved godt det er ekstremt simpelt men ved virkelig ikke hvordan jeg fjerner den punktopstilling, jeg har prøvet alt men den kommer ud med fejl hver gang
koden er som følger:
Fold kodeboks ind/udKode 

hilsen den pinlige:$

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du kigger i resultatet efter du har kørt dit script ser du så nogle <ul> </ul> tags?

Men efter nærlæsning kommer så det 'pinlige'! Kender du over hovedet noget til html? Hvis ikke du udtrykeligt laver linjeskift 'tags' i html vil "link blive listet lige efter hinanden uden mellemrum"

Så hvis du vil have mellemrum mellem:
Fold kodeboks ind/udKode 

Eller hvis du vil have linjeskift:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvasånu?

/sEi

Det er sådan set blot at fjerne "<li>" og "</li>" fra din kode, så linjen ser sådan her ud i stedet:

Response.Write strLink

Jeg aner i øvrigt stort set intet om ASP ;)

Mvh.

Kasper (TSW)

åbenbart ikk så enkelt :P for nu blive de link listet lige efter hinanden uden mellemrum

åbenbart ikk så enkelt :P for nu blive de link listet lige efter hinanden uden mellemrum

Det er rigtigt at <li> tagsne skal fjernes. Men en punktopstilling har også <ul>....</ul>, så de må være vist både før og efter den stump kode du har vist. Hvis de fjernes også skulle skidte virke uden punktopstilling.

Fold kodeboks ind/udKode 

har kigget min kode igennem og har brugt søgefunktionen og der står ingen steder <ul> kode </ul> det eneste sted der er brugt <li> og </li> er ved den sætning... nogle der ved hva det kan være og hvordan jeg ellers fjerner dem :(

hey sei det virker indtil jeg lige finder en ande løsning :)

t