Flere checkede checkboxe

Tags:    php

<< < 12 > >>
Jeg har fået lavet så jeg kan checke flere checkboxe og få udskrevet information om dem jeg har checked.. men jeg skal have lavet en SELECT altså med en antal af det jeg chcecker.. hvordan får jeg det til at fungere sammen, sådan at når jeg har checked en checkbox og skriver antal f.eks. 3 udenfor så når jeg trykker videre skal den skriver 3 af den checkede....
Det er mega svært at forklar.. men i kan se koden og fejlen:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad er fejlen

afse

er der ingen der kan hjælpe?

I må gerne skrive hvis i ikke forstår spørgsmålet ^^

mangler hjælp ^^

jeg forstår det ikke. men kan du ikke lave en side der viser koden og en forklaring på det problem.

afse.hardzone.dk/a.php der er det jeg vil have, men hvis du krydser den øverste og den nederste af, og sætter antal til 5 ved øverst og 5 ved nederste vil den ud skrive antal 5 af den øverste og 1 af den nederste.. den tager bare nr. 2 antal selv om jeg sætter lryds i den nederste...

Hvis du ikke forstår så sæt kryds i den øverste og den nederste og bag efter nogle andre, så ser du fejlen ^^

afse

sry for den dårlige forklaring

afse.hardzone.dk/a.php der er det jeg vil have, men hvis du krydser den øverste og den nederste af, og sætter antal til 5 ved øverst og 5 ved nederste vil den ud skrive antal 5 af den øverste og 1 af den nederste.. den tager bare nr. 2 antal selv om jeg sætter lryds i den nederste...

Hvis du ikke forstår så sæt kryds i den øverste og den nederste og bag efter nogle andre, så ser du fejlen ^^

afse

sry for den dårlige forklaring

nu kan jeg se hvad du mener. kigger lidt på koden.

Indlæg senest redigeret d. 14.07.2007 14:50 af Bruger #10878
det der er galt med scriptet er at i dit eks. sætter du color[] 2 gange og antal[] 4 gange. så når den skal skrive det der er valgt ud skriver den de 2 første af antal[] og de 2 color[].

den eneste måde jeg tror at problemet kan rettes på er ved at lave hele scriptet om. også hente alt udskrift fra formen via $_post[]. så den tjekker om den er tjekket. hvis der ikke er tjekket skal den ikke vises.
kort eks.
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 14.07.2007 14:49 af Bruger #10878
k, jeg vil checke om det virker

det vil jo aldrig kunne virke, da det jo er flere der skal udskrives, på den måde du laver er det kun green der bliver udskrivet, problemer er at det er en mega lang række med forskellige ting man kan vælge, når man har valgt og trykket videre skulle der komme en stor liste med det hele..

jeg tænkte nok at det var til et større script. så må du så vidt mugligt nok undgå checkbokse. kigger på scriptet.(har måske en ide)

her er ide'n
Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 14.07.2007 21:25 af Bruger #10878
jeg har fixet det ;) http;//afse.hardzone.dk/a.php

og besøg lige http;//hardzone.dk/ og skriv hvad du sys om siden^^

<< < 12 > >>
t