Hjælp til og sætte et php script ind i et design.

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hey.

Mit spørgsmål går ud på at, jeg er ved og lave et spil. men vil godt ha sæt det over i et desgin. jeg har prøvet på alle de måder jeg kender. altså echo , ".$blabla." osv.

Men det gider bare ikke virke. så håber i ved hvordan man gør.

Php scriptet:
Fold kodeboks ind/udKode 

Designet i html
Fold kodeboks ind/udKode 

P.S Jeg beder ikke om i laver det hele. bare viser hvordan man skal gøre

11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ah

Det er fordi du har glemt og afslutte dine ifs

Tilføj en } under denne linje

print "<input type='submit' name='revives' value='Genopliv' style='color: #FFFFFF; font-family: Verdana; font-size: 10 px; border: 1px solid #FFFFFF; background-color: #000000'></form>";

og denne

$get_data = mysql_fetch_array($userstats);

Så det kommer til at se sådan her ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Prøv at sætte følgende ind på din design side, der hvor du vil have "spillet" til at blive indsat.
Fold kodeboks ind/udKode 

Der skal vel bare linkes til din php fil i din iframe?

Så <iframe name='vindue' width='465' height='586' border='0' frameborder='0' align='center'>
Webbrowseren understøtter ikke indbyggede rammer eller er aktuelt konfigureret til ikke at vise indbyggede rammer.</iframe>

bliver til

<iframe src="din-php-fil.php" name='vindue' width='465' height='586' border='0' frameborder='0' align='center'>
Webbrowseren understøtter ikke indbyggede rammer eller er aktuelt konfigureret til ikke at vise indbyggede rammer.</iframe>

hvor din-php-fil.php er navnet på din php fil

Der skal vel bare linkes til din php fil i din iframe?

Så <iframe name='vindue' width='465' height='586' border='0' frameborder='0' align='center'>

bliver til

<iframe src="din-php-fil.php" name='vindue' width='465' height='586' border='0' frameborder='0' align='center'>

hvor din-php-fil.php er navnet på din php fil

Så dan kunne man vel også gøre :P
Bruger bare aldrig selv iframes, så havde ikke lige tænkt over din metode :D

Indlæg senest redigeret d. 05.07.2007 00:52 af Bruger #7826
hans html er jo netop bygget op på en iframe, så den ville nok være mest praktisk, men jeg plejer også bare selv at include

Åbnede hans kode, og så den var halv lang, så orkede ikke lige at kigge den igennem, og skrev derfor bare hvordan jeg normalt ville ha' gjort det... Sorry :P

Indlæg senest redigeret d. 05.07.2007 01:07 af Bruger #7826
Takker for jeres svar. men det er jeg ude efter er at få nogle ting fra databasen ud i designet, f.eks der hvor der står velkommen skal det så Velkommen "Spiller" osv.

iframe er til de sider der ligger ved siden af index. altså når man kilker på et link så åbner den siden i iframe'et. men det ved jeg godt hvordan man gør. problemet er bare at overføre index.php over i designet.

Altså så den henter spillerne fra en database og udskriver dem?

Så det kunne se således ud?
Fold kodeboks ind/udKode 

Er det sådan du tænker?

Jo det er noget i den stil. men kan stadig ikke få det til og virke.

Fold kodeboks ind/udKode 

Den laver bare fejl.
Fold kodeboks ind/udKode 

Okay, jeg må lige kigge på det når jeg kommer hjem

<< < 12 > >>
t