Programmører og grafikere søges til projekt

Tags:    diverse

http://the-game.guldhammer.info/

I forbindelse med udviklingen af et nyt spil, lidt i samme genre som Tribal Wars, og Travian søger jeg freelance folk der har ekspertise indenfor programmering og grafik.

Vi skal etablere et team med grafikere og udviklere, og andre folk med relevant ekspertise til dette formål.

Din løn vil være en nærmere aftalt % af den samlede indtægt fra spillet, at du er med til at se at det spil du er med til at udvikle på bliver besøgt.

Spillet bliver bygget i PHP, MYLSQL og JavaScript.

Jeg fortæller ikke mere om spillet her, men læg en mail til mguldhammer(at)gmail.com for nærmere info.

skal det laves i PHP og javascript? der vil jo altid være forsinkelser på nettet, så jeg kan ikke lige se hvordan du regner med at få det til at køre "smooth" :)

Vil det da køre bedre i ASP?

Har valgt PHP fordi det er det nemmeste at lave det i.

Køre "smooth" det skal køre så godt som det nu kan.

Vi søger pt. freelance personer til:

1 stk programmør til PHP programmering:
Grafik:
Javascripts:
Server setup:

Indlæg senest redigeret d. 03.07.2007 22:52 af Bruger #10749
Hvis du skal lave meget mere end et lille pusle spil, vil jeg ikke lige anbefale hverken ASP eller PHP... det kan godt lade sig gøre, men hvorfor ikke bruge Flash, eller lave det i et kompileret sprog, så brugeren skal downloade jeres spil, og forbinde sig til en spil server via spillet, og derefter kan han så spille osv..

Hvis du skal lave meget mere end et lille pusle spil, vil jeg ikke lige anbefale hverken ASP eller PHP... det kan godt lade sig gøre, men hvorfor ikke bruge Flash, eller lave det i et kompileret sprog, så brugeren skal downloade jeres spil, og forbinde sig til en spil server via spillet, og derefter kan han så spille osv..

Kræver det ikke uhyggelig meget programmering? :$

Travian og Tribal Wars kører da fint.

Kræver det ikke uhyggelig meget programmering? :$

Det gør det andet vel også? :)

Udover det, så prøv at lave spillet, bare en mini udgave af det, med få features osv, hvis det virker, så skalér det op.

Indlæg senest redigeret d. 12.07.2007 08:22 af Bruger #2796

Din løn vil være en nærmere aftalt % af den samlede indtægt fra spillet

Hvor stor en %-sats snakker vi om?

Er der mulighed for at få et fast startbeløb, så man er sikker på at få noget for sit arbejde, selvom spillet ikke bliver en success?

Ja, det er noget vi skal snakke sammen om.

t