Netværk/workgroup på win xp.?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej med jer..

Jeg sidder og roder lidt med noget netværk eller arbejdsgruppe hjemme ved mig (ved ikke rigtigt hvad forskellen er :S)

Og så skulle jeg gerne have sat mig selv som netværksadministrator eller arbejdsgruppeadministrator, men jeg ved ikke hvordan man gør :S

Kan jeg få lidt hjælp til det.?

Evt. bare et link til en præcis guide.? :)

prøv med shutdown - i, i cmd.

Hvis du skal til LAN kan du stadig logge på med din lokale bruger. Men som sagt, synes jeg at hvis det kun er fjernlukning så behold workgroups.

Martin jeg ved godt at der ikke er noget rigtigt eller forkert netværk, men nu var det Simon der brugte definitionen "Rigtigt netværk" og for han skulle følge med uden at tabe tråden for meget brugte jeg bare hans egen ord.

Personligt synes jeg også du skal holde dig en server/client løsning da den er mere omfattende og kræver løbende vedligeholdelse i større eller mindre omfang. Som Martin siger findes der et utal freeware programmer som sagtens kan klare det du søger, med at kunne lukke en maskine ned uden at sidde ved den.

Indlæg senest redigeret d. 29.06.2007 19:55 af Bruger #5481
kan du nævne nogen specifik software der kan bruges til formålet.?

Jeg har prøvet at søge på google, og fandt da også nogle stykker, men syntes ikke rigtigt de virker :S

<< < 12 > >>
t