chat box

Tags:    programmering

hey nogen der kan give en kode til en chat box da jeg har søgt efter det på google og ikk kunne finde det =0)

mvh neo23

>.<

Dig igen?

lader til det...
manden der tror at vi vil finde alt til ham...

men lad os da prøve igen...
hvad mener du med en chat box... hvis du vil ha en chat.. jamen så tror jeg bare du skal ta at droppe den her tråd.. for du har fået hjælp til det mange gange...

Hvis du derimod mener en tagwall, eller gæstebog, jamen så læs udviklerens artikler...
slut finale...

google.com/search?q=shoutbox 33 mio shoutbox til fri afbenyttelse.

lasse, jeg vil nu officielt(så officielt som jeg nu kan gøre det, uden overhovedet at have nogen som helst myndighed på denne side!) bede dig om at indse, at vi ikke vil lave tingene for dig.

Du bliver simpelthen nødt til at holde op med at lave den samme tråd igen og igen og igen og igen -- svaret bliver ikke anderledes af at du spørger flere gange.

Hej Lasse,

Jeg har synes jeg har hjulpet dig grundigt de andre gange, men nu er nok altså nok

Jeg er muligvis "kun" redaktør(jeg kan kun lukke/afslutte tråde - og har derved ingen direkte myndighed overfor dig) her på udvikleren, men jeg vil alligevel tage mig den frihed, at på vejene af udvikleren.dk og ikke mindst dens brugere bede dig stoppe med at oprette tråde med det samme indhold.

Nicholas Swiatecki

Som Nicholas siger, drop det pjat, ellers vil du meget snart have problemer med at logge ind. Efter at du gang på gang vælger at ignorere de andre brugeres gode råd sidder min deaktiveringsfinger en smule løst...

Mvh.

Kasper (TSW)

t