en dating side

Tags:    programmering

hejsa.

ja endnu en gang er der en der har fundet et koncept til en datingside der ikke er brugt, og dette er i en go sags tjeneste.

jeg er på jagt efter en færdig designet hjemme side til dating, hvor folk opretter en profil og derefter kan læse de andre profiler på siden.

siden skal være MEGET enkelt bygget op da det er folk med læsebesvær der skal kunne bruge den.

jeg er lidt ude efter at finde en færdig skabelon eller lign. som jeg så kan lægge op på vores egen side og veligeholde selv.

håber at der er nogle her der kan hjælpe mig med at finde en sådan løsning.

Svend..

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hejsa.

ja endnu en gang er der en der har fundet et koncept til en datingside der ikke er brugt, og dette er i en go sags tjeneste.

jeg er på jagt efter en færdig designet hjemme side til dating, hvor folk opretter en profil og derefter kan læse de andre profiler på siden.

siden skal være MEGET enkelt bygget op da det er folk med læsebesvær der skal kunne bruge den.

jeg er lidt ude efter at finde en færdig skabelon eller lign. som jeg så kan lægge op på vores egen side og veligeholde selv.

håber at der er nogle her der kan hjælpe mig med at finde en sådan løsning.

Svend..

Du er godt nok i det gavmilde pointhjørne...Tror ikke du skal regne med at komme i nærheden af sådan et script gratis. :)

Der findes OpenSource Dating portaler 'derude et sted'.

Søg på google, jeg er temmelig sikker på du finder hvad du skal bruge.
Angående læsebesværet, findes der utallige værktæjer til at gøre siden mere tilgængelig.

Held og lykke med projektet.

Indlæg senest redigeret d. 01.07.2007 09:24 af Bruger #12091
t