Problem med at sende til en database

Tags:    php

Hey, nu er jeg saa her igen, igen.. :)

jeg har lavet et eller andet galt i min kode, problemet er at jeg ikke aner hvad det er, men den virker ikke.. (God beskrivelse ikk'.. :P)

her er min kode:
Fold kodeboks ind/udKode 

Ville blive meget glad, hvis i kunne finde fejlen, og tager ogsaa meget gerne imod forbedringer til min kodestil.. :)

/Duck

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Grundet til at dataerne ikke bliver st ind i databasen skyldes formentlig følgende problem. Du skal tjekke om dine celler i databasen er sat til INT (integer, altså tal), eller f.eks. varchar (tekst). De celler der er sat til INT skal ikke have '' rundt om sig det skal kun tekst. Kunne f.eks forestille mig at day ´, month, osv. var sat til at være tal i databasen?

Med hensyn til dine select formular:

I stedet for at skrive
<option>00</option>
<option>01</option>
<option>02</option>
<option>03</option>
<option>04</option>
<option>05</option>
<option>06</option>
<option>07</option>
<option>08</option>
<option>09</option>
<option>10</option>
<option>11</option>
<option>12</option>
....

Brug et php loop til at lave dem for dig.

for($i=0;$i<59;$i++) {
if($i<10) {
echo "<option value='0".$i."'>0".$i."</option>";
} else {
echo "<option value='".$i."'>".$i."</option>";
}
}

Jeg vil bruge den celle til datatime, også kan du godt skrive den ind efter mysql datatime,

2007-06-27 11:33:15
yyyy-mm-dd HH:nn:ss

Takker jesper.. :)

MulleP: Jeg vil gerne undgaa at lave den om, da jeg har kastet mig over en kalender, og jeg vil lege lidt med at man skal kunne saette den til at gentage ewentet, dette goer jeg ved at have dem adskilt..

/Duck

Jeg proevede at lave den helt om, og nu virker det.. jeg ved ikke lige hvad fejlen var... :( men saadanne er det nu en gang..

/Duck

t