Ja som du selv bemærker så ser siden utrolig forskellig uden når man ser den i Firefox og Internet explorer. Jeg går ud fra at den skal se ud som i Firefox.
Men jeg syntes også designet er vældig flot. Det er en god farvesammensætning du har fået valgt, og syntes enlig at headet fungerer rimelig godt. Hvis jeg alligevel skulle sætte en finger vedrørende headet så skulle det være, at det æble i venstre side ikke helt passer ind i temaet af siden. Det er jo en potcast side, og selvom at jeg godt kan se at der kommer et par højresnegle ud, så forstås det ikke med første øjekast, hvilket jo er det vigtigste.
Men en ting er rimelig mærkant på din side, som du bør rette. Du bruger næsten ingen steder padding! Jeg ville sørge for at lave et større mellemrum mellem teksterne og kanterne på siden. Både i menuen, men også selve indholdet.
Bannerne i venstre side er heller ikke et banner-reklame standart hvilket ikke er særlig flot.
Og så er der også det, som allerede er sagt. De der stiblede linjer er der alt for mange af. Og ekstrem mange af dem er overflødige. Eksempel vil jeg foreslå dig at slette den efter overskriften.
Lav eventuelt også et ekstra linjeskift efter vær af de der Top 10 podcast's. Det ville også gøre det bedre.
Ellers syntes jeg siden styrer.
Men lige lidt ros. Baggrunden der er ved indholdet og selve menuen er seriøs genial.
Indlæg senest redigeret d. 28.06.2007 17:59 af Bruger #5097