Ny begyndere

Tags:    diverse

Jeg hoster to web servere, en hvor man kan kode i asp, asp.net, mssql osv osv osv, den anden kan man kode i php, mysql osv osv osv.

Jeg vil gerne hoste web-sites for begyndere, altså folk som lige er begyndt at kode. Jeg har pt. kun 2 servere og da jeg ikke er ude på at tjene penge kun hjælpe begyndere så går der nok længe inden jeg får flere.

Hvis der er nogen der er intresseret så skriv til mig herinde og så kan vi finder ud af noget fornuftigt.

Thomas

Regner du med at tilbyde subdomæner så, eller er kan man også købe egne domæner.?

Og hvad har du af internetforbindelse, serverplads osv.?

Lige pt kan man kun får et sub-domæne, med mindre man køber et domæne hos fx. jepponet og får et pegehotel til min IP. Min plan er at købe to servere mere og registere dem som DNS servere hos DK-hostmaster og så kan man købe domæner hos mig og jeg vil så hoste dem gratis.

Min hastighed lige nu er kun 4Mb ned og 512Kb op. Det bliver der også lavet om på, men da jeg bor 35 km. fra odense og 5 km fra næremste internetcentral koster det dyrt og få fiber.

Hvad angår serverplads så er der ikke nogen begrænserninger.

Mit eneste krav er at den der skal ha' hostet et site er en nybegynder.

4 mbit/s er IKKE godt nok.. Du skal op og have MINDST 20 før det kan betale sig.. Hvis du får en 50'er via Fibernet (ved godt det er dyrt) så begynder det at hjælpe på det ;)

Jeg er godt klar over at 4Mbit ikke er meget og måske ikke nok, men igen jeg søger kun begyndere og de tænker i starten ikke så meget over hvilken hastighed deres webhotel er på og da de sider en begynder producere nok ikke vil blive overrendt så er 4Mbit nok tiltrækkeligt i begyndelsen.

simon, du ved vidst ikke hvad du taler om. Hans downloadforbindelse er temmelig ligegyldig. Det er hans upload der skal være høj.

Ja, undskyld, kom til at bytte rundt :$

Men hans download skal jo også være iorden.? Hvis der er 2 eller flere brugere der skal uploade noget til serveren på en gang, skal den jo også have en rimelig hastighed for at det ikke bryder ned .?

vil nu os sige at 512 i upload slet ik er nok...
På ingen måde, overhovedet...

t