Kritik af mit nye design

Tags:    grafik webdesign

Så er mit design endelig blevet færdigt. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet. Men jeg vil gerne høre hvad i mener om det? Mangler der nogen finpusninger? Eller er der andre ting syntes der skal ændres.

Jeg vil også godt høre om der er nogle browsere mit design virker/ikke virker i. Jeg har selv testet det i den nyeste version af IE, FF og Opera, flere har jeg desværre ikke.

Adressen er som følger: http://xaps.frac.dk/newplanet/

Indlæg senest redigeret d. 22.06.2007 09:23 af Bruger #10113
Efter min mening syntes jeg ikke designet er særlig pænt - især i forhold til hvilken kvalitet og standard som din anden side ( http://sfwebdesign.uhost.dk/ ) sætter. Den sidde syntes jeg nemlig meget mere om (den er rigtig flot)

Det første jeg får øje på når jeg ser designet er at dine knapper med mere føles rimelig store. Og sammen med at banneret allerede er rimelig stort, føler jeg mig næsten kvalt i designet.

Knapperne bryder jeg mig heller ikke så meget om. De føles lidt billige, og måske alt for en standard template eller sådan noget. Får en følelse på at der ikke er kælet ved dem. Der er bare lavet en farve faidning, og nogle runde hjørner.

Dit farvevalg tiltaler mig heller ikke. Den er bare en almindelig blå farve. Og så kedelig hvid. Der er ingen farver der giver lidt spræl i designet. Jeg ville personligt prøve at finde nogle kontrastfarver og benytte dem. Eventuelt som tekst-farve eller andet.

Boksene i venstre følels også lidt rodede. Jeg føler let at man kan forbinde dem med selve indholdet på siden. Hvad med at lave en lille streg mellem boksene og indholdet så det tydeligt indikeres at det ikke er det samme. Eventuelt kan baggrundsfarver også benyttes som hjælpe middel.

Teksten: "New Planet" på headet er i øvrigt, efter min mening også alt fr stort.

Indlæg senest redigeret d. 22.06.2007 14:49 af Bruger #5097
Må sige jeg har det på samme måde som Shafth...
Ehm alt for stort det hele... og aalt for blåt...
ja...
Vil ik skrive det samme som shafth skrev, men slutter mig til hans mening...

Jeg kan kun slutte mig til de andres meninger...Ikke for at disse dig eller noget, men det ser ikke særlig prof ud - din anden side er MEGET federe!

Og btw, det staves poll ;)

Jeg har besluttet at lave et helt nyt design. Så må jeg håbe at det bliver bedre;)

Ellers tak for kritikken til Shafh, og jer andre.

t