Afspille MP3 Filer

Tags:    delphi

Hvordan får jeg TMediaPlayer til at afspille mp3 filer? Når jeg prøver siger den bare noget med at jeg skal opdatere en driver eller sån noget...
Mvh.
Rune Jensen



10 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan får jeg TMediaPlayer til at afspille mp3 filer? Når jeg prøver siger den bare noget med at jeg skal opdatere en driver eller sån noget...
Mvh.
Rune Jensen



Kan du prøve at komme med en lidt bedre beskrivelse om fejlen?

Kan du avspille andre Mp3 filer i andre programmer?

Har du prøvet at spille en anden fil i TMediaPlayeren?



Hej Rune Jensen
Prøv at opdatere din MediaPlayer. Dette kan gøres på Microsofts update side. En anden ting du kan prøve er at afspil en mp3 file i afspileren blot almindeligt og se om dette lykkes.....

Je har ikke prøve at bruge mediaplayer i version 6, men den virker fint i Version 7. Som Mads skriver....

Håber dette kunne hjælpe noget.... Ellers skriv lige igen...

Best Regaard
Janus S. Andersen



Skal jeg prøve at opdatere windows media player eller hva mener du? Hvis det er wm player du mener så har jeg altså den nyeste version..
Mvh.
Rune Jensen


Kan den afspille MP3 direkte? Altså selve programmet? Hvis ikke, så mangler du nok et codec.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



husker du at åbne efter at have specificeret filnavnet?

altså med
mediaplayer1.filename := 'adfs';
mediaplayer1.open;
mediaplayer1.play;

?

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



Hvordan får jeg TMediaPlayer til at afspille mp3 filer? Når jeg prøver siger den bare noget med at jeg skal opdatere en driver eller sån noget...
Mvh.
Rune Jensen


Hvilken version af delphi har du??

/Mads



6 Enterprise



Hvordan får jeg TMediaPlayer til at afspille mp3 filer? Når jeg prøver siger den bare noget med at jeg skal opdatere en driver eller sån noget...
Mvh.
Rune Jensen


Kan du prøve at komme med en lidt bedre beskrivelse om fejlen?

Kan du avspille andre Mp3 filer i andre programmer?

Har du prøvet at spille en anden fil i TMediaPlayeren?


Så kan jeg ikke hjælpe dig... Men det ser tilsyneladende ud til at en TMediaPlayer godt kan spille Mp3 filer i Delphi 7 PE

/Mads



Jeg kan sagtens afspille mp3'ere i andre programmer... Fejllen siger MMSYSTEM281 Filen kunne ikke afspilles. Installer
eventuelt en ny driver. Jeg kan godt afspille wave filer i mediaplayeren.
Mvh.
Rune Jensen

[Redigeret d. 30/11-03 13:21:06 af Rune Jensen]



Skal jeg prøve at opdatere windows media player eller hva mener du? Hvis det er wm player du mener så har jeg altså den nyeste version..
Mvh.
Rune Jensen



Ja...
Mvh.
Rune Jensen



t