Viderestilling

Tags:    diverse

Hejsa

Jeg vil gerne have lavet en viderestilling fra en webside til en anden når man går ind på den.

Det skal være sådan så der fx står:

Denne webside er lukket ned, så du viderestilles nu til xxxxxx.dk

Der kunne så være en timer på siden der talte ned fra 20 før der blev viderestillet...

Jeg ved det kan lade sig gøre men hvordan? ;)

Jeg har webhotel og jeg er klar over at jeg kan gå ind i indstillingerne og der lave viderestilling, men jeg vil gerne have det lavet på denne måde...

Håber I kan hjælpe.

Mvh Claus

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det du beskriver med timeren som tæller ned, ved jeg ikke lige på stående fod hvordan ville være nemmest at lave, men vidersendelsen kan klares sådan her

Fold kodeboks ind/udKode 

så vil den kaste dig videre til den næste side efter 20 sek

Det kan kan godt være at de bare lukker browseren ned hvis de ikke selv bliver viderestillet, det ved jeg ikke, men jeg ville ALDRIG vente 20 sekunder. Jeg ville HØJST vente 2-3 sekunder afhængig af hvor meget der står på siden, så man lige kan nå at læse det.

Indlæg senest redigeret d. 21.06.2007 16:11 af Bruger #10377
Mange tak for det :D

Hvis nogen kan hjælpe med timeren vil jeg meget gerne høre det ;)

Jeg forstår ikk' hvorfor du vil have en timer. Hvorfor laver du ikke bare et link? Personligt ville jeg bryde mig mere om selv at bestemme hvornår jeg vil videre, istedet for at skulle sidde og vente på at den smed mig videre for mig...

Nu ved jeg selvfølgelig ikke i hvilken sammenhæng det er, men jeg tror jeg ville bryde mig mere om det sådan.

mvh.
Jakob S-L

Jeg tror der vil være flere der ser siden hvis den selv springer videre. Ellers er der mange der bare lukker browseren ned når de ikke får hvad de kom efter..

Men der vil nedenunder være et link så man kan trykke hvis man ikke gider vente ;)

Der står noget på siden, og nu var 20 sekunder bare et eksempel, det afhænger af hvordan den endelige side kommer til at være..

Men det var ikke det som forummet skulle handle om...
Jeg vil bare gerne have en timer :|

Det kan i hvert fald nemt laves i flash :) - Men nok lige groft at lave det i flash til denne side...

Men javascript kan vel gøre det, men du må ikke spørge mig om hvordan :)

Google noget javascript + counter, der må du kunne finde noget...

Prøv at tage et kig på denne side: http://www.hotscripts.com/JavaScript/Scripts_and_Programs/Countdowns/index.html

Det er nedtællings scripts i javascript.

Mvh.
Claus Thomsen

Tak skal I have. Jeg tror jeg er ved at have noget nu

Så er det lavet. Mange tak alle sammen ;)

t