hvordan kan man lave sin egen chat

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
hej hvordan kan man lave sin egen chat ?
til internettet altså hjemmeside...:)

Mvh lasse.....:):):)

Det tror jeg efterhånden du har fået at vide et par gange: du programmerer en selv.

Som det er blevet sagt til dig utallige gange før, så skal du lære et programmeringssprog. Jeg gider ikke engang nævne for dig hvilke, da det er blevet remset op for dig så mange gange efterhånden, at det ville være spildte kræfter.

Ej okay, nu må det simpelt hen være slut....
DU har ik fået andet end gode forslag, hjælp osv osv....
STOP MED AT LAVE NYE INDLÆG OM DET SAMME!---
SLUT..

Jo men i har hver jeres mening en af jer siger man skal bruge flash en anden siger programmeringssprog og så php og html og xtml og java,javascript MEN HVAD SKAL JEG BRUGE ... vil kun bruge en hvis det er mugligt.... :D

Du skal vælge det sprog du vil bruge, for søren da også. Der er ikke 1 måde at gøre _noget som helst_ på. Det hele handler om at vælge. Vælg et sprog, brug et års tid på at lære det, og skriv så din chat.

Jeg tænker i retning af at en admin kunne banne Lasse, og slette dette indlæg.
Det virker som om han alligevel kun spilder vores tid:)

=0( du er tarevlig og per er igang med at prøve at lærer php men igen vil hjælpe til hvor man kan det henne altså uden bog ellr internet altså en der ville undervis mig i php

=0( du er tarevlig og per er igang med at prøve at lærer php men igen vil hjælpe til hvor man kan det henne altså uden bog ellr internet altså en der ville undervis mig i php

Jeg kan altså næsten ikke tro mine egne øjne... Jeg krydser bare fingre for at du ikke forventer gratis undervisning. Seriøst gå på biblioteket eller brug nogle af de artikler herinde. Du har spurgt omkring webservere, mysql osv nu, men så hut jeg visker så ligger der faktisk en artikkel om at opsætte det hele her på siden, således at det er på din egen computer, så du kan lære PHP, MYSQL og HTML før du skal ud og investere i en webserver hos f.eks. unoeuro (som foreslået). Tvivler stærkt på du finder en "mentor" der vil gøre det gratis for dig.

At lære noget tager tid, det ka koste en bog...
Men hvis man er for nærig til det, jamen så er nettet fyldt med artikler.... SOM VI HAR SAGT 100009839 gange!
Vi kan ik bestemme hvilket sprog du vil lave din chat i, men har fandme forklaret mange gange hvad der er værd at bruge osv... VÆLG ET, LÆS OM DET, LÆR DET...

OG SÅ STOP MED AT LAVE INDLÆG OM DET SAMME:::::!!!!"#"#
....

puha....

just my 5 cent.

har gået på bioblotekt fandt noget har læst den men det var ikk nok det var kun lidt om html og php men vil vide mer om php

okay...???
du er uden for pedagoisk rækkevidde... jeg melder fra her...
good luck

<< < 12 > >>
t