Nogen der har en Delphi 6 Personal

Tags:    delphi

Hej,

I forbindelse med en artikel jeg planlægger skal jeg bruge en Delphi 6 Personal. Den CD jeg har liggende med den på er desværre gået i stykker (typisk).

Jeg skal så lige hører om der er nogen har en Delphi 6 Personal liggende, som har mulighed for at lægge den et sted man kan hente den, ELLER gider checke om unit'en ComObj er tilgængelig i Delphi 6. Hvis det er muligt at importere ActiveX kontroller så vil jeg næsten tro at det er tilfældet. Den nemmeste måde at checke det på er nok at tilføje ComObj til sin uses clause og så se hvad delphi compileren siger ...

Oplysningen er 50 UP værd.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

I forbindelse med en artikel jeg planlægger skal jeg bruge en Delphi 6 Personal. Den CD jeg har liggende med den på er desværre gået i stykker (typisk).

Jeg skal så lige hører om der er nogen har en Delphi 6 Personal liggende, som har mulighed for at lægge den et sted man kan hente den, ELLER gider checke om unit'en ComObj er tilgængelig i Delphi 6. Hvis det er muligt at importere ActiveX kontroller så vil jeg næsten tro at det er tilfældet. Den nemmeste måde at checke det på er nok at tilføje ComObj til sin uses clause og så se hvad delphi compileren siger ...

Oplysningen er 50 UP værd.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

Ja, ComObj er tilgængelig i Delphi 6 Personal...


I will Survive...

Kandu li PHP???
Så tjek denne gruppe:
http://www.udvikleren.dk/groups/?gid=132



> Ja, ComObj er tilgængelig i Delphi 6 Personal...

Alletiders, du får lige lidt point.

---
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



t