Jeg har netop færdiggjort et større JavaScript, og jeg blev så glad da jeg endeligt fik det til at virke, og til at se ud som det skal. Men da jeg så testede det i Firefox, kunne jeg ikke få det til at se ud, som det skal – og det er her i kommer ind i billedet. Jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg kunne selvfølgeligt bare lade det være som det er, og så lade det gå ud over de 10 % der bruger Firefox – så kan de bare lære at vælge en ordentlig browser. Men af respekt, selv for dem der bruger Firefox, vil jeg gerne have problemet løst.
På denne side: www.lassegrubbe.dk/skala/skalaer.htm har jeg lagt JavaScriptet ud, og nedenunder har jeg lagt et billede ud af, hvordan det ser ud i Internet Explorer – og det er sådan jeg vil have det til at se ud.
Jeg håber der er nogle venlige folk derude, der vil hjælpe mig, og fortælle hvad jeg skal ændre for at få det vist korrekt. Hvis der skal ændres noget i CSS filen kan den hentes her:
http://www.lassegrubbe.dk/skala/styles.cssOBS! Hvis i ser siden i Internet Explorer (IE) vises den forkert, på grund af det store billede der er sat ind midt i det hele. Derfor har jeg også lagt scriptet ind på denne side: www.lassegrubbe.dk/skala/skalaer1.htm og sat et mindre billede ind af hvordan det fejl-vises i Firefox.
Som i kan se bliver scriptet indrykket når det vises i Firefox.
Scrool-boksene bliver en lille smule mindre så de ikke ligger op ad hinanden. Knappen med ”omvend akkord” teksten bliver også mindre når den vises i Firefox, end når den vises i IE.
Og text-inputtet der viser hvilke toner akkorden består af, ser også anderledes ud. Den er for stor, er ikke sort i rammen osv.
Alt det skal der rettes op på
Indlæg senest redigeret d. 19.06.2007 22:25 af Bruger #7127