Konkurrence om 100 point =0)

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
hej dette er konkurrence hvor du skal lave en pige og en dreng til en chat. som skal se ud som på 3dbyen.dk

Regler:

1. de skal laves i 3dmaxer,anim8or,ellr andet tegneprogram
2. Deatline er den 29-6-07
3. Du skal sende billederne ind her ellr ospilo@hotmail.com
4. Filen må højst fylde 20 kb.
5. Du må ikke kopiere billederne fra andre chat´s
6. Vinderen får de 100 point og får admin til min chat.
7. at skrive noget urelevant er forbudt

Denne konkurrence må alle være med i.
vinderen får besked om nærmere Info med hensyn til admin.
Så det gælder bare om at komme igang.

Mvh. lasse... =0)

Held og Lykke til jer alle sammen. :D

22 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så vidt jeg os har forstået så har du ik så stor erfaring inden for programmering, osv....

Man er nød til at starte fra bunden, en tømmer lærling startede heller ik med at bygge et stort hus første gang han fik en hammer i hånden...
En 3d chat som du ønsker at få lavet er et stort arbejde, og ik noget af det nemmeste at starte med...

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at lære HTML helt.
Der er massere gode tutorials rundt på nettet (Læs. Søg på google..)...

Når du kan det det, så ta et kig på flash, action script, og Flash media serveren, eller alternativer som SmartFox serveren... google igen og du skal finde....

Hvis flash ik er noget for dig, jamen så tjek et sprog som Java, men igen... det tager tid at lære sådan nogle ting... LANG tid... og du ska nok i regne med at lave en chat til at starte med...

Nu har jeg os bidraget med en positivt og brugbart indlæg... selv om jeg ud fra andre post du har lavet rundt omkring kan se at det sikkert ingen forskel gør...

Hej,
her er mit bud : Link

Mvh.
Claus Thomsen

jeg ved godt det med reglerne men sys bare der skulle være nogle regler. Og er igang med chat. Og skal bare bruge to tegninger og admin er adminstartor... Og claus du vinder ikk med det der billed

Altså undskyld Lasse men du skulle måske tage nogle af disse råd til dig og overveje at starte fra bunden. Nu har jeg fulgt med på www.3dmaxer.dk og dine tråde derinde er mildest taget heller ikke noget at råbe hurra for (ex. http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21211). Du har fået en million gode råd derinde men du har endnu ikke taget noget til dig, det nærmeste du har været et reelt fremskridt var da du skamløst stjal billeder og tekst fra forsiden på Habbo og indsatte det hele på din egen side og kaldte det din egen chat.

Overvej nu lige hvad det er du har gang i, start med nogle af de HTML/PHP artikler der er herinde på denne side. Når du har læst nogle af dem og forstået dem, så er du allerede godt igang med at forstå omfanget af nogle af de spørgsmål du stiller rundt omkring. Herefter kunne du google et tegneprogam (håber tråden på 3dmaxer lærte dig at bruge google) og lav en tegning eller to, for at få en føler for omfanget grafisk set. Når du har gjort disse to simple trin så må du gerne spørge til hvordan man så småt kommer videre derfra.

Viden og arbejdskraft er ikke altid gratis.

Mvh

Indlæg senest redigeret d. 19.06.2007 09:46 af Bruger #6389
INGEN HER LIGE NU FÅR 100 POINT

For at være ærlig så tror jeg vi er pænt ligeglade.

JEG KENDER GODT 3DMAXER ER FOR FATTELIGE DUMME

Kan det ikke tænkes det er dig der er den dumme? (Forstod ikke helt din sætning)

haha :-)

punkt 6: admin til din chat ?, må jeg spørge hvilken chat det er ? :roll:

punkt 7: det er i grunden ikke dig der bestemmer om noget er forbudt her på udv.dk

Han opretter jo kun denne tråd fordi han ikke selv formår og lave en chat.

Casper, ja det kunne man godt tro - baseret på baggrund af hans andre tråde samt det der står i hans profil :o

jeg tror sgu det er lige før jeg vinder. :D

Noget sir mig at du burde starte med et mindre projekt, i forhold til alle dine tidligere tråde er du ik helt stærk inden for den her for form for udvikling....
Man ska kravle før man kan gå osv...

Tror folk er ret lige glade med 100 udv point? når de skal stå og lave et stort arbejde for det?
Du kan få mit konto nummer, så finder vi en god pris....

Det er jo beregnet til at hjælpe det her inde, ik til at finde gratis arbejde....

Men held og lykke...

Og må sige, syntes Claus bør få de 100 point... tvivler på nogen kan stikke det bud...

Indlæg senest redigeret d. 19.06.2007 09:15 af Bruger #1742
<< < 123 > >>
t