Spil system - hjæælp!

Tags:    php

Ja, jeg har ledt efter et spil system i 2 måneder, og uden held.

Jeg søger et der ligner lidt det på 123sjov.dk
Noget i kan hjælpe med?
Så skriv: Ricki@Heeweb.dk

- Flere informationer?
Så skriv ;)

Indlæg senest redigeret d. 18.06.2007 17:19 af Bruger #12027
9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jah jeg vil sige at du skal lære php selv :P mit motto er

Php is a big treasure of diamonds. :)

Enig med de andre udviklere her, og ellers er jeg da helt sikker på de fleste gutter her inde er klar til at give en hånd hvis du støde på et problem ;) Det handler jo bare om at spørge om hjælp :)

Øhh...

Hvad er et spil system? - Bare sådan at vi kan finde ud af hvad vi skal lede efter :)

Øhh...

Hvad er et spil system? - Bare sådan at vi kan finde ud af hvad vi skal lede efter :)

Altså et spil system er hvor man kan tilføje spil til forskellige kategorier osv.

Altså lidt lige som en webshop er bygget op?

For det er da sådan rimeligt nemt at lave, og efter som du sidder på udvikleren.dk, så er det jo oplagt at lave det selv :) Så er du også sikker på du får det som du vil have ;)

Som du dog kan sige det :)

haha :D

Vil sige du selv bør gå i gang med at lave det. En beskrivelse af hvordan vil tage rimelig lang tid...

Du skal have en kendskab til PHP og MySQL, og så er teknikken enlig vel den samme som i en gæstebog. En form hvor du tilføjer til listen, og en løkke som derefter kan udskrive det.

Hørt Dennis :)

Kunne se at Ricki er ny, så hvis du ikke har set det, så hop op under "Artikler". Der er nogle ret gode artikler til at komme i gang med.

t