Nyt design, mangler kritik!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej, jeg sidder og er ved at udarbejde et nyt design til min hjemmeside, og mangler noget kritik :)

Designet kan ses her

Skal lige siges, at designet stadig kun er i billede stadie, og altså ikke som færdig hjemmeside :)

15 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Men så er det også sagt. Den røde version har nu fået den hvide boks, og det klæder den så meget at jeg også kan sige godt for den. Dog synes jeg at den pinke farve er lidt malplaceret.

Vil lige kigge nærmer på det du siger med den pinke farve, men er glad for du synes om resten :D

Jeg synes begge de sidste er lige i skabet. Hvad om du lavede 2 stylesheets, og så lod brugeren vælge farvetema? Det er bare at sætte en cookie, og så er den hjemme.

Det var faktisk også lidt det jeg havde tænkt mig :)
Men tak fordi du skrev det med cookie, havde gået og tænkt lidt over hvordan man lavede det nemmest, og jah, det må jo være med cookies :)

Point fordelingen er lidt svær, men da I er fire som har svaret, synes jeg det er nemmest hvis jeg bare deler det lige op i mellem jer ? - Så hvis du (Martin Slot) også smider et svar med mulighed for point, så får I lige dem :)

Så lukker vi den:)

<< < 12 > >>
t