Nyt design, mangler kritik!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej, jeg sidder og er ved at udarbejde et nyt design til min hjemmeside, og mangler noget kritik :)

Designet kan ses her

Skal lige siges, at designet stadig kun er i billede stadie, og altså ikke som færdig hjemmeside :)

15 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har intet imod baggrundsfarven eller fontene. Dog har jeg lidt problemer med den pink farve til overskrifterne og kursiv brødtekst.

Derudover synes jeg opsætningen er fin og gennemskuelig.

Synes personligt at den blå ser bedre ud. Og den er også til at kigge på uden at få ondt i øjnene. (Skal sige har en CRT skærm der gør det værre og der er den blå meget mild). Ellers er der kun en sætning af sige tilbage - Keep up the good work!

Jeg synes begge de sidste er lige i skabet. Hvad om du lavede 2 stylesheets, og så lod brugeren vælge farvetema? Det er bare at sætte en cookie, og så er den hjemme.

Som sådan er opsætning god, men fonten og den røde farve er jeg ikke vild med. Prøv at vælg en anden farve end rød. Måske hvid? Og find flere nuancer som passer sammen.

Som sådan er opsætning god, men fonten og den røde farve er jeg ikke vild med. Prøv at vælg en anden farve end rød. Måske hvid? Og find flere nuancer som passer sammen.

Fonten på hvad ? - Er det teksten under bannert vi snakker om her ?
Og den røde farve, mener du her baggrunden, eller overskrifterne eller hva' ?

Indlæg senest redigeret d. 18.06.2007 15:39 af Bruger #7826
Har intet imod baggrundsfarven eller fontene. Dog har jeg lidt problemer med den pink farve til overskrifterne og kursiv brødtekst.

Derudover synes jeg opsætningen er fin og gennemskuelig.

Det med overskrifterne og brødteksterne, kan jeg godt selv se, men kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal gøre ved det :)

Opsætningen er meget god. Jeg kunne bare godt tænke mig en anden baggrundsfarve. Font typen på skal dog være en anden. Og det er generelt. Og ja. Den pinke farve er heller ikke særlig god i mine øjne, men det er nok bare mig der er imod, røde og pinke farver. Jeg hælder nok mere til grønne nuancer, blå farver, hvide og grålige toner.

Så har jeg leget lidt med det, og faktisk også prøvet at lave farverne over i de blå og hvide i stedet..

I kan se dem her:
Rødlig version

Blålig version

Hvad siger I til dem nu ?

Hehe, tak Martin :)
Men tror jeg vælger at lave noget theme agtigt noget, hvor man så selv kan vælge hvilken farve man vil ind på, og så evt. lave en grønlig farve os :)

Men hvad med den hvide boks, hvor teksten kom ind i, hjalp det at den kom på?

Den blå er simpelthen genial!! Og ja, den hvide boks sætter prikken over i'et i mine øjne.

<< < 12 > >>
t