hey

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
hej jeg har en del hvis du laver en chat ligesom 3dbyen og gir html og tingende til mig... og bruger og adgang til admin så kan du også være admin og arbejde med mig mhv lasse

12 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror faktisk ikke der er nogen der gider.

hej jeg har en del hvis du laver en chat ligesom 3dbyen og gir html og tingende til mig... og bruger og adgang til admin så kan du også være admin og arbejde med mig mhv lasse

Altså hvis vi laver det hele og giver det til dig bliver vi admin.
Det tror jeg ikke der er nogen der gider.

At du så skriver denne tråd kan accepteres, men at du så svarer på et seriøst spørgsmål med :"Fuck dig". - tror du selv folk får lyst til at hjælpe dig ?

Nemlig..!

Jeg mente det jeg skrev seriøst.. Det var ikke bare en gang pis for at nedgøre din idé, det er bare ikke specielt fedt at sidde og læse noget der er skrevet på den måde.

Har du hørt om følgene:

1. Ordentlig overskirft..?
2. Punktummer.?
3. Afsnit.?
4. Spørgsmålstegn.?
5. Spørge pænt.?
6. Forklare lidt bedre.?

Det er ikke til at finde rundt i den gang rod.!

fuck dig

Nu skal du ikke tale grimt..

jeg gør dig bare opmærksom på at det ikke er særligt godt det du har skrevet..

Du kunne godt lige have brugt 5 min. på det, og så lang tid tager det altså heller ikke ekstra for at sætte lidt tegn og lave lidt afsnit, i stedet for at køre ud i en lang smøre!

lasse << Mærkelig ting at poste på et forum

Hej Lasse,

Først og fremmest vil jeg opfordre dig til at prøve at læse din egen tråd igennem.

Jeg tror nogenlunde jeg forstår dit spørgsmål, men minder det ikke utroligt meget om dette ? http://www.udvikleren.dk/Thread.aspx/16/20741/

I den tråd vil jeg da sige at det blev gjort ret klart over for dig, at det ikke er nogen nem opgave, men du skriver at du lige prøver frac.dk - du svarede dog aldrig efterfølgende ?

At du så skriver denne tråd kan accepteres, men at du så svarer på et seriøst spørgsmål med :"Fuck dig". - tror du selv folk får lyst til at hjælpe dig ?

Tænkt før du taler(skriver)

Indlæg senest redigeret d. 16.06.2007 22:49 af Bruger #5582
Ved i hvor man kan lærer PHP andet end inde på udvikleren

<< < 12 > >>
t