Hvordan bruger man Image Ready?

Tags:    grafik webdesign

Jeg har hørt at man kan bruge Image Ready til at lave gif filer men hvordan?

5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du laver det billede du vil have til gif i programmet også trykker du på Internet Explorer ikonet og en browser vil komme op. Så højerklikker du på billedet og trykker på Gem billede som.. Resten kan du vel selv finde ud af.

Indlæg senest redigeret d. 12.06.2007 19:44 af Bruger #9896
hm den forklaring synes jeg ikke jeg kan genkende?? Det er en metode uden ret meget kontrol..men den er da sikkert fin nok. Men her er en avanceret.

Du bruger Image Ready efter du har lavet dit billede i Photoshop. Så har den nogen funktioner til at lave animGIF.

Der sidder en knap i Photoshop der fører dit billede over i ImageReady, den er væk i CS3, men det er fordi at de funktioner er vist ført over i PS. så du kan starte med et billede i Photoshop og lav så din animation som lag.

anyway.
I Image Ready er der et vindue der hedder animation. Det bruges til at lave animeret gif, hvert lag er et billede i din animation. Du kan drible lidt rundt i det, det er meget nemt.
Tilsidst laver du Save for Web..

der er også et vindue til at optimere GIF til færre farver som fungere rigtig godt.

www.good-tutorials.com

hm den forklaring synes jeg ikke jeg kan genkende?? Det er en metode uden ret meget kontrol..men den er da sikkert fin nok. Men her er en avanceret.

Du bruger Image Ready efter du har lavet dit billede i Photoshop. Så har den nogen funktioner til at lave animGIF.

Der sidder en knap i Photoshop der fører dit billede over i ImageReady, den er væk i CS3, men det er fordi at de funktioner er vist ført over i PS. så du kan starte med et billede i Photoshop og lav så din animation som lag.

anyway.
I Image Ready er der et vindue der hedder animation. Det bruges til at lave animeret gif, hvert lag er et billede i din animation. Du kan drible lidt rundt i det, det er meget nemt.
Tilsidst laver du Save for Web..

der er også et vindue til at optimere GIF til færre farver som fungere rigtig godt.

Det jeg ville lære er at hvordan man laver en gif fil der kan bevæge sig det er det som jeg vil lære

Indlæg senest redigeret d. 13.06.2007 09:46 af Bruger #11597
Du laver fx 3 lag og så bruger du animation-vinduet i Image Ready. Hvert lag er en side i din anim.

t