Point nøl

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej :-)

Jeg sidder og undrer mig lidt over at der er så mange threads hvor jeg ikke har fået de point, som jeg svarede på, for at få.

Er der ikke mulighed for at systemet kan time-out og fordele points "auto" efter en vis periode?

Jeg har næsten 300 point ude og hænge pt. Det er lidt for tit at jeg svarer og så får man ikke point fordi brugeren enten var en onetimer eller lign..

Håber på forståelse :-)

jeg synes at pointsystem er totalt i orden og giver et dynamisk site.

Der har nogen gange være nogle oprydninger hvor points er blevet uddelt manuelt. Men da det er rimelig tidskrævende sker dette ikke så tit.

Det ville være smart med et automatisk system, men det kan jo være at personen ikke har fortjent at få pointsne og det ville jo ikke være fair at gøre det på den måde så.

nej det er rigtigt, men det er da bedre end ingenting :-)

jeg ved godt at der er risiko for at dem der har svaret forkert får, men jeg synes da at i 99% af tilfældende er det da meget kvalificeret svar, fra alle der svarer.

Men det kan måske også være at det ville skabe point-høstere der bare kommer med en lam kommentar..

Jeg ved sq ikke rigtig hvad løsningen er :-) måske er det bare et luxusproblem.

Ved tråde hvor der ikke er kommet nogle svar kunne den bare give UP'ene tilbage til ejeren af tråden efter X antal dage.

Ved angår dem med kommentar/svar så kunne man jo få nogle af redaktørerne til at få en liste over alle tråde som ikke har fået et nyt svar inden for X antal dage og så kunne de hurtigt give UP'ene til de rigtige...det ville tage mindre tid end at skulle gøre det på alle en gang om året...Hvis redaktørerne ikke kan klare det arbejde alene så kunne man lave en ny gruppe af personer som gjorde det...

Hvis der er nogle specifikke tråde vi snakker om kan jeg godt lukke dem for dig :)

http://www.udvikleren.dk/Design/Thread.aspx/11/20407/LastPage/ :

Så vidt jeg kan se skulle du sende ham en email ?

Nå det er igang, jeg har lavet et oplæg til deres site. De har ikke vendt tilbage, jeg manglede nogen billeder. Men der er fordi det fortsatte i min mailbox.

Men der er fordi det fortsatte i min mailbox.

Uhm, hvad mener du med det ? :)

Mja, det gør ikke så meget. Det var bare sådan for at tænke over det generelt. Men det er da sejt at du gider.
Det kan jo være de vender tilbage en dag. De har min mail.

ellers tak for hjælpen. :-)

Indlæg senest redigeret d. 12.06.2007 22:36 af Bruger #11506
<< < 12 > >>
t