Ekstern side i frame

Tags:    java

Hej,

Jeg har til min side prøvet at udvikle en kode der går ind og tjekker om mine brugere tilmelder sig et nyhedsbrev på en ekstern side. Da javascript ikke tillader at hente URL fra eksterne sider, og jeg ikke kan finde nogen løsning i php, så prøver jeg at spørge om man kan i java?
Jeg ved at man i java kan hente en URL'a indhold, men kan man gå længere end det og lave noget jeg kan bruge?
Hvis dette også er umuligt, er der så nogen derude der har en genial idé til hvordan jeg kan få løst mit problem?

På forhånd tak:)

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du ikke har mulighed for at ændre koden, så den forwarder brugeren tilbage til din side efter en successfuld tilmelding tror jeg du skal "fake" et form post.

Altså inde på din side, laver du x antal textboxe som svarer til tilmeldingen på den anden side, fyr så samme action af, bare med det andet domæne. Det vil ofte være nok.

Du kan gøre det asynkront med noget ajax hvis det skal være helt cool..

/JJ

Har overvejet en løsningen som den du nævner, men der må stadig være en måde at klare den på.
F.eks. lotsmorefree.com og komogvind.dk, der har de et stykke kode lignende det jeg gerne vil have fingrene i. Eventuelt henvisningerne kan hjælpe nogen?

t