Programmør søg til et større project!

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Slettet

Indlæg senest redigeret d. 25.11.2008 15:43 af Bruger #10099
Et seriøst svar. Jeg tror ikke du skal regne med at nogen tager imod sådan et større projekt uden nogen form for betaling.

well nogen ville måske gå ind i projektet mod del i siden. Det ville måske være en idé lige hurtigt at ridse op hvad i kan tilbyde af kompetencer.

well nogen ville måske gå ind i projektet mod del i siden. Det ville måske være en idé lige hurtigt at ridse op hvad i kan tilbyde af kompetencer.

Altså medejer?

Altså medejer?

Tror det er det han mener. Husk også at skrive hvad du selv tilbyder:)

Jeg tilbyder:

1 gb plads på webhotellet, mailalias til den der vil lave det og du kommer med i crew.

Altså jeg vil sige at med den arbejdsbyrde der ligger i det projekt vil du som minimum være nødt til at tilbyde medejerskab. Det du tilbyder er jo nemt at finde selv og hvorfor skulle en programmør så ikke bare bygge sit eget community? Spørg dig selv om du ville lægge flere måneders arbejde i noget for en anden person og så kun få så lidt igen...

Adam, super ide.. tror jeg vil lave det site, dog med mig selv som ene ejer. Held og lykke med at få en anden til at lave det for dig.

Adam: Problemet ligger i at man kan tjene nok på hjemmesiden til at man kan få det du tilbyder tjent ind meget let. I tilfælde af at hjemmesiden er lavet ordenligt selvfølgelig:)

Det er formodentlig mig den er gal med, og jeg undskylder da også gerne på forhån. Men det er fuldstændig latterligt at lave sådan en post. Det virker som om at du prøver at snyde folk til at lave arbejdet for dig!

Adam: Problemet ligger i at man kan tjene nok på hjemmesiden til at man kan få det du tilbyder tjent ind meget let. I tilfælde af at hjemmesiden er lavet ordenligt selvfølgelig:)

Det er formodentlig mig den er gal med, og jeg undskylder da også gerne på forhån. Men det er fuldstændig latterligt at lave sådan en post. Det virker som om at du prøver at snyde folk til at lave arbejdet for dig!

På ingen måde!
Jeg kan faktisk kun kode det her i php:

<?php
$hej = "Hej med dig!"
$laver = "Hvad laver du?;

echo ".$hej." ".$hvad;
?>

hvis det er rigtig?

Adam, super ide.. tror jeg vil lave det site, dog med mig selv som ene ejer. Held og lykke med at få en anden til at lave det for dig.

Øhh tak?

<< < 12 > >>
t