Hejsa
Ja, kan ikke hitte ud af C++ selvom jeg har lavet lidt af det, og andet(VB) i forvejen. Jeg skulle til at lave verdens mest simple .cpp: Hello World.
Jeg er kun 14, så det kan godt være at jeg bare har være lidt for useriøst med det og har sprunget nogle ting over.
Jeg Skriver:
#include<iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << "hejsa" << endl;
system("PAUSE");
return 0;
}
Har prøvet mange forskellige tutorials fra Ebøger, hjemmesider og selv prøvet at indsætte noget der kunne ligne lidt af de samme codes. Jeg bruger C++ Express versionen, da jeg nok ikke har råd til versionen til $799(Hvis jeg så rigtigt). Har også C++ v. 6, men ved ikke hvor gammel den efterhånden er?
Da jeg læste en Ebog, skulle jeg lave en header fil. Det gik fint nok indtil jeg så skulle indsætte den et andet sted. Der gjorde den det samme. Den sagde at den manglede stdafx, men troede at iostream fandtes? Får denne her besked hver gang jeg prøver at starte 'Hello World' op:
fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled header. Did you forget to add '#include "stdafx.h"' to your source?
Generating Code...
Håber der er nogle der kan svare på mit problem.
Var træt da jeg lavede det her topic, så regner med at I ikke forstår halvdelen af, hvad jeg siger
Mvh. Carver