hjælp til at lave sin egen chat ligesom habbo

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
hey kender i et program hvor man kan lave sin egen chat i ? ligesom habbo så skriv gerne navn link og guidebog til programmet. jeg skal nemlig lave min egen chat næsten 100 % ligesom habbo da jeg syntes det er syndt for børn der bruger penge på det og at de udelukker en for noget de ikke ved om er rigtigt jeg er selv blevet udvist 2 gange med en der hedder M-L23 og Neo23 så gider i please ikk nok hjælpe mig. det er ikk kun for min skyld men også for de børn der bliver snydt. og for mine søskende. tusind tak =0)
mvh lasse
ps skriv til mig på min mail også habo-3@hotmail.com

23 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad har du af programmeringsevne?

Hvilke sprog kan du programmere?

Og er det kun dig, eller har du samlet et team?

------------------------------------------------------------
SVAR: DET ER IND TIL VIDRER KUN MIG. JEG KAN KUN HTML ELLRS IKK NOGET MED PROGRAMERING ANDET END GAMEMAKER

og så skal du have fat i et serverside sprog som ASP/PHP el.li.

Ikke nødvendigvis, vis han nu vil lave det med Java. men han skal også lære SQL.

Indlæg senest redigeret d. 05.06.2007 16:37 af Bruger #10113
Men på den anden side, det er ikke umuligt. Jeg tvivler bare på at han vis han nogensinde bare så meget som kommer i gang, selv vil lave det gratis.

man kan næsten sammenligne det med en mand, som ikke engang ved om man skal bruge et vaterpas eller en hammer til at banke et søm i et bræt, som spørger en håndværker om han liiiige kan få nogle fifs, for han vil gerne bygge et hus som folk kan bo gratis i, fordi han synes at huslejen er for dyr

haha xD fed sammenligning :P

Claus det kan da godt være det er sjovt, men som jeg ser det har vi altid prøvet at skubbe på og hjælpe folk i gang og sådan en kommentar gør da lige det modsatte. Hvis du vil grine af sådan en kommentar så log på irc og hav det lidt sjovt der :) Lad nu være med at tage modet fra folk inden de overhovedet er kommet i gang. Vi kan da hurtigt blive enige om at en side der skal konkurrere med Habbo og Netstation er at skyde over målet i første omgang, men istedet for at skyde ham i sænk hvad så med at guide ham i den rigtige retning så han en dag måske kan føre sådan et projekt ud i livet. Drengen har jo ingen erfaring indenfor programmering, så hvordan skulle han vide hvor mange timer der ligger i det?

Det er sådan set ikke for at spille hellig men jeg holder mig selv til udvikleren fordi brugerne netop ikke har en så arrogant tilgang til tingene som man ser i så mange andre forums!

hey steffen hvad skal jeg så gøre nu da du har fortalt mig om det kan du ikk give lidt starts ting som jeg skal lærer først med link til det.

MVH LASSE:D

SKAL MAN HAVE SIT EGET WEBHOTEL FOR AT KUNNE FÅ MySQL ??? ER DER IKK OGSÅ EN DER GIDER AT HJÆLPE MIG !!!!!!!!:evil::D

Lad være med at skrive med caps.. Det virker useriøst!

Du kan bare bruge et gratis webhotel som frac.dk eller hotserv.dk hvis du skal have MySQL.

Jeg er allerede i gang med at hjælpe dig. :)

okay tak prøver lige frac.dk

Jeg har lært det jeg kan lære om java men der er står intet nogen steder om hvordan man laver chat ligesom habbo og netstationen hva så nu ???

<< < 123 > >>
t