hjælp til at lave sin egen chat ligesom habbo

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
hey kender i et program hvor man kan lave sin egen chat i ? ligesom habbo så skriv gerne navn link og guidebog til programmet. jeg skal nemlig lave min egen chat næsten 100 % ligesom habbo da jeg syntes det er syndt for børn der bruger penge på det og at de udelukker en for noget de ikke ved om er rigtigt jeg er selv blevet udvist 2 gange med en der hedder M-L23 og Neo23 så gider i please ikk nok hjælpe mig. det er ikk kun for min skyld men også for de børn der bliver snydt. og for mine søskende. tusind tak =0)
mvh lasse
ps skriv til mig på min mail også habo-3@hotmail.com

23 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
"Success is going from failure to failure without losing enthusiasm"

Det de prøver at sige på deres egen måde er at de ikke selv
kan finde ud af at lave en chat...

Men prøv da at lave det. Hvis du ikke prøver er chancen for at det lykkedes 0%. Jeg vil vove at påstå at chancen er større hvis du prøver.

Du har alt den tid du skal bruge nu. Bare gå igang, og hvis lysten ikke er der mere en dag. Tja... Så stopper du bare:)

@lasse

Kalder du gamemaker programmering?

Jeg vil anbefale at du bare glemmer alt om det. Jeg vil skyde på at du har cirka 1% canche for at det lykkedes for dig.

Men vis du virkelig vil så syntes jeg at du skal lære Java, og så lave chatten med det. Du skal også lære at bruge et grafikprogram som Gimp eller Photoshop. Du skal lære CSS og design. Og til sidst skal du være heldig.

Det kræver en masse tid, og tålmodighed. Du skal nok ikke regne med at være ferdig før om et halvt år.

Hvad sker der for de negative indlæg? Kom dog med noget konstuktivt istedet!

Lasse som det ser ud nu er der en lang udsigt inden du vil kunne programmere en sådan chat selv, men det er da overhovedet ikke umuligt! Som simon siger er java nok et meget godt bud på et programmeringssprog du ville kunne kode din løsning i så hvis du er meget opsat på dit projekt synes jeg bare du skal give dig i krig og begynde at læse tutorials fx. her på siden. Du vil nok som simon også siger være nødt til at væbne dig med en god portion tålmodighed da det ikke bare er noget man sådan lige laver. Hvis du støder på forhindringer på vejen er det jo bare at smide en post her på siden så skal vi nok prøve at hjælpe ;)

Held og lykke!

Jeg vil anbefale at du bare glemmer alt om det. Jeg vil skyde på at du har cirka 1% canche for at det lykkedes for dig.

Du er sq optimist..! 1% :O det er langt under 1%.. Noget i retningen af 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%

Med HTML/CSS og "GAMEMAKER" som 'programmerings' program, kan du ligeså godt glemme det der!

Du skal have fat i grafikprogram som Simon siger, og så skal du nok have samlet dig et team på 10 pers. eller der omkring (hvis i skal være færdige inden for de næste 20 år xD) og så skal du have fat i et serverside sprog som ASP/PHP el.li.

Det der kommer du ingen steder med.!

ååårrrhh Steffen Pedersen, lad nu være med at spille så skide hellig :p. Indrøm da at det bare er lidt sjovt :D Drengen har aldrig før programmeret og det første projekt han vil lave er en kæmpe chat. heheheh grineren :D
man kan næsten sammenligne det med en mand, som ikke engang ved om man skal bruge et vaterpas eller en hammer til at banke et søm i et bræt med, som spørger en håndværker om han liiiige kan få nogle fifs, for han vil gerne bygge et hus som folk kan bo gratis i, fordi han synes at huslejen er for dyr :D lol

Indlæg senest redigeret d. 05.06.2007 17:18 af Bruger #10377
jeg er fuldstændig enig med steffen. nu vil jeg prøve at være ligeså positiv som ham:D:

umugligt=nej. det KAN lade sig gøre men han skal nok lige lære nogle sprog først. du skal lære noget css og php eller asp. dernæst kan du lære noget java og derefter "smælte" de to ting sammen. engang troede jeg osse at der var programmer til at gøre det hele for en men det er der altså ikke til alting fandt jeg ud af:).

Indlæg senest redigeret d. 06.06.2007 07:44 af Bruger #10050
Du kan starte med at læse de artikler der om PHP, og MySQL på MooBoo.dk.

De er rigtig gode :)

Ellers kig i Artikel-siden hrt på Udvikleren? :)

Så blev min dag også reddet med et god grin :D

lasse: DU kan lige så godt droppe det.

Hvad har du af programmeringsevne?

Hvilke sprog kan du programmere?

Og er det kun dig, eller har du samlet et team?

<< < 123 > >>
t