>Svares skal der da .
Så kan jeg jo også roligt svare igen
>Primært er det fordi jeg ikke går så meget op i point mere. Det gjorde jeg førhen, men har efterhånden ændret sig. Indirekte, kan man jo så sige, at jeg afviser point, ved at markere alle mine indlæg som 'kommentar' frem for 'svar'.
Okay, det var også lidt det stykke information jeg ledte efter
>Jeg følte at det var nødvendigt at jeg gav udtryk for det, netop fordi jeg valgte at ændre mening. Som du selv hentød til, så har jeg trods alt en god stak UP, så man kunne sagtens fristes til at tro at jeg samler på UP, hvilket jo ikke er tilfældet mere.
Okay, det virkede nærmest bare som et politisk statement, inspireret af Bertel Brander. Forskellen er blot at han ligesom har kørt stilen fuldt ud - han har aldrig ville tage imod point, så det har været lidt lettere for mig at forstå
.
>Skal dog ikke forstås som en kritik af systemet, det er en god ide. Jeg føler bare, at med den begrænsede hjælp jeg smider rundt med for tiden, i forhold til tidligere ihvertfald, at så vil jeg hellere lade dem som skaber Udvikleren.dk, få pointsne.
Tjah, jeg synes, hvis jeg nu skal være helt ærlig, at det er fjollet. Med det antal point du har tjent i foraerne, så har du i DEN grad været med til at skabe Udvikleren.dk. Om du svarer lidt eller meget for tiden gør dig imo ikke mindre fortjent til at modtage point. Du har ligesom bevist at du er en stor hjælp, og det er der jo absolut ingen grund til at være flov over
. Der er bestemt heller ikke nogen grund til at være flov over at samle point, når man gør det på ærlig vis. Du har samlet dine på den "hårde måde", så du burde hellere være stolt over at have hjulpet så mange mennesker, og fortsætte stilen, uanfægtet af hvor meget tid du har til at hjælpe
Men hey, det er blot min holdning, og jeg har jo allerede fået mit svar, så jeg burde nok bare tie stille, det er jo trods alt dit eget valg ligemeget hvad
Mvh.
Kasper (TSW)
Indlæg senest redigeret d. 06.06.2007 15:14 af Bruger #1