Jamen lige nu er det, men man skal jo se det ud fra at Vista kun er ganske få måneder gammel.
Jeg vil uden tøven sige at Vista vil have flere brugere om under cirka 4 måneder. Og om et år vil Vista nok være omkring de 10 procent...
Sådan en udvikling vil Mac OS da ikke have. Vista vil overtage XP's brugere. Mac skal kæmpe for at nå markedet. Tror også Mac har en god fremtid men altså...
Tror bare man skal se tiden an. Vista skal sku nok blive markedsdominerende inden for få år.
HA! Hvor er du da godt nok naiv. Vista har ikke slået igennem, og kommer heller ikke til det. Prøv du lige at gå dit elskede vista igennem. Kan du måske ane idétyveri fra Mac OS X og Linux Ubuntu Beryl?
Udover det, så forstår jeg ikke du kan være så snæversynet overfor mac, har du overhovedet prøvet en mac i mere en 2 minutter? Er selv tidligere windows bruger, men har skiftet for nogle år siden, og det har egentlig været det bedste der er sket.
Ydermere kan jeg ikke se hvorfor man skal have over 3gb ram, for at kører vista en smule godt(?). Nej, hør her, Mac OS er kommet for at blive, det er windows som er den synkende skude.
P.S.
http://www.apple.com/dk/macosx/leopard/ <- wow, ikke lille ven?
Indlæg senest redigeret d. 03.06.2007 22:34 af Bruger #11335