PHP Tutor

Tags:    php

Hejsa

Håber dette er det rette forum at spørge i, ellers undskylder jeg på forhånd. :)

Min kæreste er ved at lave sit eksamens projekt færdigt, men hun er faldet over en del problemer.

Derfor søges en der kan hjælpe hende lidt med PHP og Database-Design (Generelt). Vi finder selvfølgelig ud af noget aflønning.
Hjælpen kunne både gives hjemme hos os (Århus), eller måske over MSN eller lign.
Er det interessant for nogen herinde (Eller kender i andre steder hvor man kan finde en tutor) så skriv endelig. Vi ville virkelig sætte pris på al den hjælp vi kan få.

På forhånd tak! :)

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad med at beskrive problemerne herinde så kan folk sagtens også vise jer på vej, så det stadig er et selvstudie (til dels) :P

Hun må da gerne få ekstra-undervisning op til eksamen?

Hun skal selv lave koden :)
Du må jo også gerne læse en bog, som hjælp til eksamen, ikke?

Må give Kasper ret der :)

Men har i (dig og din kæreste) fundet ud af noget? Ellers ville jeg da også godt lige høre lidt mere om niveau, uddannelsen osv.
Har nemlig selv læseferie nu, men kun 4 små skiftlige eksaminer i år (ikke en eneste mundlig :P).

Beskriv problemet, så kan overveje om vores kompentencer lever op til hendes problemer. Med andre ord, så vi kan se om vi kan hjælpe hende.

Principielt er jeg i mod at hjælpe folk med deres eksamener, da det minsker deres værdi (og egentlig underminerer uddannelsen), men hvis det der reelt skal eksamineres er noget fuldstændigt andet end det der søges kompetencer indenfor, så betyder det i mine øjne ikke ret meget. Derfor synes jeg følgende bør besvares:

Hvilken uddannelse går din kæreste på?
Hvilket fag/kursus det er i?

Jeg har næppe selv tid til det, da jeg selv har nogle eksamener.

men ellers held og lykke med det.

//Troels

Troels, det hedder tutor og er som en privat lærer.

Martin Slot: ja, og? Hun er stadig igang med sit eksamens projekt, og er derfor praktisk talt igang med en eksamen, min pointe var sådan set bare, at hvis hun skal eksamineres i web udvikling, så vil jeg ikke, men hvis derimod er af en anden karakter, f.eks. et website om hvorfor cykelryttere tager stoffer, med en journalistisk indgangsvinkel, så kan jeg ikke se de store problemer.

I øvrigt mener jeg ikke at en tutor nødvendigvis er en privat lærer, det er en manuduktør tilgengæld.

//Troels

I øvrigt har jeg aldrig sagt at en tutor er en privat lærer, jeg skrev at det er som en privat lærer. To vidt forskellige ting.
Vi har vel bare to vidt forskellige syn på det at hjælpe. Kan dog godt se hvad det er du mener og er tilbøjlig til at give dig ret :) Jeg ville dog bare gerne vide hvad hun skulle have hjælp til.

t